عدم حضور ایکس باکس، سونی و نینتندو در E3 2023

به گفته برخی منابع، رویداد E3 امسال ممکن است انتظارات برخی افراد را برآورده نکند. زیرا چندین شرکت بازی سازی مهم حضور نخواهند داشت.

در خلاصه ای از رویداد Developer_Direct، ایکس باکس اعلام کرد که رویداد خود را در دوران Etiri در لس آنجلس برگزار خواهد کرد. با این حال، ظاهرا رویداد مورد بحث بخشی از E3 2023 نیست و ایکس باکس صرفاً میزبان رویداد خود در همان دوره است. شاید سونی و نینتندو رویداد آنلاین خود را برای نمایش بازی ها همزمان برگزار کنند.

اگرچه به نظر می رسد سه شرکت برگزارکننده این پلتفرم در این مراسم حضور نخواهند داشت، اما ESA، شرکت میزبان این مراسم، اشتیاق خود را نسبت به ایده برگزاری آن ابراز کرده است. با این حال، بسیاری از ناشران و توسعه دهندگان برنامه های خود را برای این رویداد که در تاریخ 23 تا 26 ژوئن (13 تا 16 ژوئن) برگزار می شود، اعلام نکرده اند.

بر اساس گزارش رسانه ای IGN، منابع اعلام کرده اند که سه شرکت مایکروسافت، سونی و نینتندو که صاحبان پلتفرم های کنسول هستند، در تجارت نمایشگر فعالیت می کنند. E3 2023 حضور نخواهد داشت. این رویداد که در مرکز همایش های لس آنجلس برگزار می شود، امسال با همکاری شرکت جدیدی به نام ReedPop برگزار خواهد شد. RedPop سابقه طولانی در تولید رویدادهای سالانه مانند PAX، کامیک کان نیویورک و جشن جنگ ستارگان دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی World of Goo Remastered Mobile Game دنیایی پر از خلاقیت