طراح ارشد سابق بازی Capcom: Final Fantasy 16 بهترین بازی من است


مدیر سیستم مبارزاتی Final Fantasy 16، طراحی اکشن و رزمی را بزرگترین کار خود تا به امروز می داند.

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Final Fantasy 16، گروهی از توسعه دهندگان در یک رویداد زنده شرکت کردند تا در مورد ویژگی های بازی با عموم صحبت کنند. در همان رویداد، ریوتا سوزوکی، کارگردان مبارزات Final Fantasy 16 به طور خلاصه نظر خود را در مورد سیستم مبارزه و اکشن بازی توضیح داد:

وقتی صحبت از سیستم مبارزه و بازی اکشن به میان می‌آید، می‌توانم بگویم که من تقریباً ۲۵ سال است که روی بازی‌های اکشن کار می‌کنم، اما به طور قطع می‌توانم بگویم که Final Fantasy 16 مهم‌ترین کار من است؛ به‌ویژه از زمان مبارزات بازی. سیستم به گونه ای طراحی شده است که حتی بازیکنانی که به تجربه های اکشن عادت ندارند نیز می توانند از آن لذت ببرند.

سوزوکی مسئولیت های مختلفی را در بازی های اکشن موفق در گذشته بر عهده داشته است، از جمله طراحی مبارزاتی برای Devil May Cry V، برنامه نویسی Monster Hunter: World و بسته الحاقی Iceborne آن، و خدمت به عنوان طراح اصلی برای Dragon’s Dogma: Dark Arisen. این بازی‌ها همگی به خاطر گیم‌پلی پر اکشن و سیستم مبارزه‌ای فوق‌العاده‌شان تحسین شده‌اند. بنابراین، با توجه به تمجید طراح از سیستم مبارزاتی Final Fantasy 16، به نظر می رسد که ما در آستانه گرفتن یک عکس اکشن بزرگ هستیم.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ 1 جولای (22 ژوئن) سال جاری به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بخوانید  این آخر هفته چه بازی کنیم: دو بازی برای طرفداران مبارز

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با ما در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر