شورانر سریال اسب های کند از پخش فصل چهارم اعلام کرده است


ویل اسمیت، مجری برنامه و تهیه‌کننده اجرایی سریال اسب‌های کند، جزئیات پخش فصل چهارم را در مصاحبه‌ای با Decider Media به اشتراک گذاشت.

اپل تی وی پلاس اخیرا آخرین قسمت از فصل سوم سریال Slow Horses را با اجرا منتشر کرد گری اولدمن به تماشاگران ارائه شد. طرفداران اکنون می خواهند بدانند چه زمانی باید انتظار داشته باشند که سریال کمدی جاسوسی با فصل چهارم بازگردد. این سریال تحسین شده برای فیلمبرداری فصل های پشت سر هم شناخته شده است. فیلمبرداری فصل اول و دوم یکی پس از دیگری انجام شد و در ابتدای امسال فصل سوم و چهارم به صورت متوالی فیلمبرداری شد.

فصل اول Slow Horses در آوریل 2022، فصل دوم در دسامبر 2022 و فصل سوم در نوامبر 2023 منتشر شد. با توجه به اینکه فصل چهارم هنوز در مرحله پس از تولید است، بازگشت سریال در سال 2024 قطعی به نظر می رسد. . ویل اسمیثمجری برنامه و تهیه کننده اجرایی Quiet Horses به Decider Media گفت: «من واقعاً نمی دانم. [چه زمانی پخش می‌شود]، اما می توانم بگویم که دیرتر از فعلا نخواهد بود. بنابراین نباید بیش از یک سال منتظر بمانید. »

سریال Quiet Horses ماجراجویی اعضای آژانس جاسوسی Slough House را دنبال می کند، جایی که ماموران خرابکار توسط MI5 فرستاده می شوند. گری اولدمن نقش جکسون لمب، رهبر بدخلق و ناامید گروه را بازی می کند کریستین اسکات توماس، جک لودن، ساسکیا ریوز، روزالیند الیزار، کریستوفر پاتریک چانگ، فردی فاکس، کریس ریلی، ساموئل وست، سوفی اوکوندو، امی فیون ادواردز، کادیف کیروان و جاناتان پرایس بازیگران دیگری هم هستند.

بخوانید  404: یافت نشد - GameSpot

ویل اسمیث وظیفه نگارش فیلمنامه و جیمز هاوز آنها مسئول تولید سریال Slow Horses هستند. فصل چهارم احتمالاً بر اساس رمان «خیابان اسپوک»، چهارمین کتاب نوشته‌ی اسلاف هاوس است. میک هرون ساخته شد جیمی لارنسون، هاکان کاستا، ایان کنینگ، امیل شرمن، داگلاس اوربانسکی، گیل موتروکس، جین رابرتسون و گراهام یوست آنها به عنوان تهیه کننده سریال فعالیت می کنند و See-Saw Films تولید آن را بر عهده دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر