شما یک کودک دارید که باید برای یکی از جلوه های صوتی God Of War: Ragnarok تشکر کنید



Alex Previty، یکی از رهبران طراحی صدا که روی God of War: Ragnarok کار می‌کرد، فاش کرد که از ضربان قلب کودک خود در حالی که هنوز در رحم بود برای ایجاد صداهای عجیبی که هنگام بازدید بازیکنان از The Spark of the World ایجاد می‌شد، استفاده کردند.

خبر از ایکس/توئیتر، جایی که یک کاربر کلیپی از آنها در حال بازی Ragnarok آپلود کرد و در مورد اینکه چقدر صداهایی را که هنگام بازدید از آن منطقه ایجاد می شود دوست دارند صحبت کرد. مدت کوتاهی پس از انتشار این توییت، Previty توضیح داد که چگونه صدایی که استودیو برای The Spark of the World استفاده کرده بود، ضربان قلب دخترشان در حالی که او هنوز در رحم بود بود. و این با استفاده از “خروجی 3.5 میلی متر از داپلر نوزاد” ثبت شد.

همچنین شایان ذکر است که صدایی که بازیکنان می شنوند فقط ضربان قلب کودک نیست. در واقع، علاوه بر شنیدن این، یک گروه کر کودکان ویرایش شده نیز روی آن می نوازند. در همان توییت، آنها توضیح می‌دهند که «طولانی‌ترین عناصر تونیک از یک گروه کر کودکان که در یک سالن بدنسازی گرم می‌شوند به دست می‌آید».

بخوانید  فروش Elden Ring به بیش از 17.5 میلیون نسخه رسید

در یک توییت بعدی، Previty با به اشتراک گذاشتن نحوه پخش صداها قبل و بعد از اجرای افکت ها، بینش بیشتری در مورد نحوه ایجاد افکت صوتی ارائه داد. برای کمک به ضبط صدای مناسب، Previty فاش کرد که آنها ضربان قلب کودک را کاهش دادند تا به ریتم مناسب کمک کنند و صدای آن را بلندتر کنند.

برای اخبار بیشتر درباره پلی استیشن، مقاله ما را در مورد جزئیات بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه 2024 بررسی کنید.



تحریریه مجله بازی یک گیمر