شروع بازی های بلیزارد در استیم با عرضه Overwatch 2 در ماه آگوست


بلیزارد با عرضه Overwatch 2 در ماه آینده، روند انتشار بازی های خود را در Steam آغاز خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، بلیزارد انترتینمنت در بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که قصد دارد تعدادی از بازی‌های رایانه‌های شخصی خود را روی استیم منتشر کند. طبق این انتشار، اولین محصول بلیزارد که در فروشگاه استیم عرضه می شود، بازی تیراندازی چند نفره قهرمان محور Overwatch 2 خواهد بود. کاربران استیم هم اکنون می توانند این بازی را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کرده و آن را از 19 آگوست امسال تجربه کنند.

طبق سیاست بلیزارد در تمامی پلتفرم‌های دیگر، بازیکنان Steam برای تجربه بازی Overwatch 2 به یک حساب Battlenet نیاز دارند. علاوه بر این، بلیزارد تأیید کرده است که ویژگی‌های مختلف بازی از جمله بازی متقابل را در اختیار بازیکنان Steam قرار خواهد داد. مایک ایبارا، رئیس بلیزارد، توضیح داد: “هدف ما در بلیزارد این است که به خواسته های بازیکنان گوش دهیم و سعی کنیم در هر کاری که انجام می دهیم از انتظارات آنها فراتر برویم. در حالی که سرویس Battlenet اولویت ما در حال حاضر و آینده است، درخواست‌هایی از بازیکنانی شنیده‌ایم که می‌خواهند مجموعه‌ای از بازی‌های ما را در Steam تجربه کنند و این روند را با عرضه Overwatch 2 در 10 آگوست آغاز می‌کنیم. ما از همکاری با Valve برای رسیدن به این هدف خوشحالیم.”

مانیتور 2

گیب نیول، مدیرعامل Velo می‌گوید: «بازیکنان و توسعه‌دهندگان از عرضه Overwatch 2 در Steam سود خواهند برد. با این کار، بازیکنان پلتفرم جدیدی خواهند داشت که در آن می‌توانند یک بازی محبوب را با استفاده از ویژگی‌های Steam تجربه کنند. از سوی دیگر، توسعه‌دهندگان تیم‌های خلاق بلیزارد به ما کمک می‌کنند تا ویژگی‌ها و عملکردهایی را که از Overwatch 2 پشتیبانی می‌کنند، بهتر توسعه دهیم.”

بخوانید  انصراف سونی از Gamescom 2023

در نهایت، بلیزارد اعلام کرد که در آینده، جزئیات بیشتری در مورد سایر بازی‌های بلیزارد که در فروشگاه استیم منتشر می‌شوند را با گیمرها به اشتراک خواهد گذاشت. انتشار نسخه Steam بازی Overwatch 2 همزمان با شروع فصل جدید آن به نام Invasion خواهد بود. این فصل شامل ماموریت های داستانی و یک قهرمان جدید است و ویژگی های جدیدی را به همراه دارد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر