شخصیت های جدید فصل دوم سریال چهارشنبه معرفی شدند


جزئیات بیشتری در مورد شخصیت های جدید فصل دوم سریال چهارشنبه نتفلیکس منتشر شده است که قرار است تولید آن در آوریل 2024 آغاز شود.

تولید فصل دوم سریال چهارشنبه نتفلیکس از آوریل 2024 در ایرلند آغاز خواهد شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جزئیات شخصیت های جدید این کمدی ترسناک منتشر شده است. همانطور که توسط What's on Netflix گزارش شده است، سه شخصیت جدید کارلوف، ولفگانگ و آنی هستند.

آنچه در نتفلیکس پخش می شود گزارش داده است که کارلوف یک ورزشکار نوجوان است و این بازیگر باید از پروتز برای این نقش استفاده کند. ما چیز زیادی در مورد ولفگانگ نمی دانیم، اما می دانیم که این شخصیت یک نوجوان جذاب و بی پروا است. از آنی نیز به عنوان یک دختر جوان 12 تا 14 ساله یاد می شود که در آن سن بسیار باهوش و عاقل است.

با این حال، جزئیات داستان برای فصل دوم چهارشنبه پنهان مانده است. نویسندگان سریال قبلاً اعلام کرده بودند که اعضای بیشتری از خانواده آدامز در قسمت های بعدی حضور خواهند داشت و بیشتر در مورد رابطه ونیزدی با مادرش. جنا اورتگا او همچنین قول داد که قسمت های جدید به جای روابط عاشقانه، بر روی رویدادهای ترسناک تمرکز خواهند کرد.

فصل اول سریال چهارشنبه با استقبال خوب طرفداران روبرو شد و تنها در چهار هفته 1 میلیارد و 237 میلیون ساعت آن را تماشا کردند. این سریال سومین نمایش محبوب نتفلیکس در تاریخ شد. در حالی که فصل اول سریال Squid Game و فصل چهارم سریال Stranger Things جایگاه اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

بخوانید  فیلمبرداری فصل 6 Cobra Kai آغاز شد، نتفلیکس ویدیوی پشت صحنه را به اشتراک گذاشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر