نسخه بهبودیافته Little Nightmares احتمالا در راه است


رده بندی سنی ESRB برای Little Nightmares Enhanced احتمالاً نشان دهنده انتشار قریب الوقوع بازی است.

در پایان سال 2021، سازمان PEGI کابوس‌های کوچک را برای کنسول‌های سری Xbox منتشر می‌کند که این بار توسط ESRB بر اساس سن رتبه‌بندی شده است. اگرچه هنوز تایید نشده است، اما احتمالاً این بازی با دریافت نسخه پیشرفته در سال 2024 جا پای نسخه دوم خواهد بود.

همانطور که توسط رسانه Gematsu گزارش شده است، نسخه ارتقا یافته بازی Little Nightmares توسط ESRB برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S لیست شده است. بازی Little Nightmares II Enhanced Edition از حالت گرافیک عملکرد، صدای سه بعدی، فناوری Ray-Traced Reflections و سایر تنظیمات گرافیکی پشتیبانی می کند. بنابراین، این عناصر احتمالاً در نسخه بهبودیافته Little Nightmares وجود خواهند داشت.

در مراسم افتتاحیه Gamescom 2023، Bandai Namco از بازی Little Nightmares 3 رونمایی کرد که این بار به جای استودیو Tarsier توسط Supermassive Games ساخته خواهد شد. این بازی ماجراهای دو شخصیت لو و ایلان را روایت می کند که برای فرار از دنیای The Nowhere وارد ماجراجویی خطرناکی می شوند. نسخه سوم بازی Little Nightmares در زمان نامعلومی از سال 2024 برای کاربران پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی بر روی پلتفرم استیم در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  علت افسردگی احتمالاً آن چیزی نیست که شما فکر می کنید