شایعه: وضعیت بعدی بازی نزدیک است


یکی از منابع موثق گزارش داد که سونی در نظر دارد در ماه آینده یک نمایش State of Play برگزار کند و یک نمایشگاه بزرگتر نیز در نظر گرفته شده است.

جف گرابروزنامه‌نگار و منبع معتبر بازی گزارشی منتشر کردند که نشان می‌دهد وضعیت جدید پخش در ماه مارس پخش می‌شود 2023 (10 مارس 1401 تا 11 آوریل 1402) برگزار خواهد شد. سونی همچنین برنامه‌هایی برای یک نمایشگاه بزرگتر در نزدیکی E3 2023 دارد. او افزود که بهتر است انتظارات را برای مراسم مارس کاهش دهیم.

در طول پادکست Game Mess Decides، Grub ادعا کرد که رویداد پرچمدار ساکت خواهد بود و همچنین احتمال کمی وجود دارد که این رویداد قبل از مارس برگزار شود. هر چند خودش مطمئن است که زمان برگزاری مراسم اوایل اسفند بوده است. این گزارش جدید مطابق با شایعات قدیمی است که نشان می دهد وضعیت جدیدی از بازی نزدیکتر به راه اندازی PSVR2 منتشر می شود.

شایان ذکر است که PSVR Without Parole، یک یوتیوبر با سابقه خوب درز هدست واقعیت مجازی سونی نیز به این رویداد اشاره کرده است. گراب همچنین اضافه کرد که سونی در حال برنامه ریزی یک رویداد بزرگتر است که قبل از ژوئن برگزار می شود. به احتمال زیاد این ویترین جایگزین رویداد سونی در E3 خواهد شد که در آن آثار بزرگتری مانند Marvel’s Spider-Man 2 که پاییز امسال منتشر می شود، حضور خواهند داشت.

توجه داشته باشید که اولین نسخه Spider-Man توسط استودیو Insomniac در ماه سپتامبر منتشر شد و اگر دنباله آن بخواهد همین روند را دنبال کند، منطقی است که این بازی پلی استیشن 5 در ماه ژوئن به نمایش درآید.

بخوانید  جدول فروش هفتگی بریتانیا: خدای جنگ راگناروک به اوج باز می گردد
تحریریه مجله بازی یک گیمر