شایعه انتقام جویان: کریس ایوانز درباره بازگشت به بازی کاپیتان آمریکا بحث می کند



کریس ایوانز بازیگر کاپیتان آمریکا به این شایعه پاسخ داد که مارول ممکن است در حال برنامه ریزی برای متحد کردن تیم اصلی انتقام جویان برای ساخت یک فیلم جدید برای کمک به تقویت مجدد MCU باشد. صحبت کنید چشم اندازایوانز گفت که در حالی که این یک احتمال واقعی بود، هنوز کسی در این مورد با او تماس نگرفته است.

ایوانز گفت: “من همیشه این گزارش‌ها را هم می‌بینم، برای من یک خبر است. فکر می‌کنم هر دو ماه یک‌بار یک نفر می‌گوید: “آنها داونی و همسورث و اسکارلت را دارند و همه برمی‌گردند.” “هیچ کس در مورد آن به من چیزی نگفت.”

اگر از ایوانز خواسته شود دوباره برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا بازگردد، چه احساسی خواهد داشت؟ ایوانز آن را رد نمی کند، اما به نظر خیلی محتمل هم نیست.

“من هرگز نمی گویم هرگز، اما من بسیار محافظ هستم. این یک نقش بسیار ارزشمند برای من است، بنابراین باید نقش داشته باشد. فقط این درست است، “او گفت.

ایوانز در فیلم اصلی سال 2011 به عنوان کاپیتان آمریکا ظاهر شد، قبل از اینکه این نقش را در دنباله های آن، علاوه بر ایفای نقش در فیلم های انتقام جویان، ایفا کند. فیلم آینده کاپیتان آمریکا، دنیای شجاع جدید، با بازی آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا.

تنوع گزارش شده است که مارول در نظر داشت سعی کند رابرت داونی جونیور و اسکارلت جوهانسون را دوباره برای ایفای نقش مرد آهنی و بیوه سیاه بازگرداند، با این پیشنهاد که کل تیم دوباره دور هم جمع شوند، از جمله ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا. این گزارش به وضوح نشان داد که مارول “هنوز به این ایده متعهد نشده بود” و هیچ چیز رسمی نبود.

بخوانید  تولید فصل سوم سریال ارباب حلقه ها آغاز شده است

پیش از این، کوین فایگی، رئیس استودیو مارول در پاسخ به این گزارش گفت: “من به معنای واقعی کلمه حتی این را ندیده ام؛ آیا این یک شایعه جدید است؟” در همین حال، جوهانسون گفت که برای این کار باید معجزه شود.

در حال حاضر، فیلم بعدی مارول که باید منتظر آن باشند، Deadpool 3 است که تنها فیلم مارول برای سال 2024 برنامه ریزی شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر