شایعه: استیو بلوم صدای ولورین را در ولورین مارول صدا خواهد کرد


شایعات جدید حاکی از حضور استیو بلوم، صداپیشه آمریکایی در بازی Wolverine از مارول است.

طبق آخرین اخبار دنیای بازی، به نظر می رسد استودیوی بازی سازی Insomniac Games استیو بلوم صدا پیشه پارکار صنعت بازی و انیمیشن را استخدام کرد تا در بازی Marvel’s Wolverine که برای کنسول پلی استیشن 5 در حال ساخت و تولید است حضور پیدا کند و جالب اینکه این شخص شخصیت ولورین ابرقهرمان محبوب دنیای کمیک مارول را بارها در انیمیشن های مختلف صداپیشگی کرده است. . بلوم همچنین در آثاری مانند Psychonauts 2، Marvel’s Midnight Suns، Hitman 3 و Mortal Kombat 11 در دنیای بازی حضور دارد. نقش ایفا کرد.

ولورین با کلاه گاوچرانی

به نظر می رسد که اینسومنیاک گیمز نقش صوتی ولورین را به بلوم واگذار کرده است. اما سازندگان تا زمان نگارش متن این خبر واکنشی به این موضوع نشان ندادند. استیو بلوم در هفته های اخیر ویدئویی را در اکانت اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن شاهد صحبت این فرد از پایان مراحل ضبط یکی از آثاری هستیم که این فرد روی آن کار کرده است.

استیو بلوم همچنین به پروژه ای که به عنوان یک بازی ویدیویی شناخته می شود اشاره کرد که این شخص مدتی است با آن کار می کند. از سوی دیگر، این فرد فاش کرد که به دلیل امضای قرارداد عدم افشای اطلاعات، قادر به صحبت در این مورد نیست. در نهایت، این صداپیشه برای صحبت در مورد راجر کریگ آهنگر، یکی دیگر از صداپیشه های پرکار که در بازی های ویدیویی متعددی ظاهر شده است. به نظر می رسد سخنانی که این شخص مطرح کرده به شخصیت لوگان اشاره دارد.

بخوانید  پیوستن به بازیگر سریال بری در فیلم جدید سوپرمن

Marvel’s Wolverine در حال حاضر برای PS5 در حال توسعه است و هنوز تاریخ انتشار ندارد. با این حال، گزارش های اخیر مدعی شده اند که این بازی که توسط Insomniac در حال توسعه است، در پاییز 2024 منتشر خواهد شد و دارای درجه سختی بزرگسالان خواهد بود.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این بازی دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر