سایمون پگ در فصل 4 به پسران بازمی گردد

والپیپر فصل سوم سریال پسران

جک کواید، کارل اربن، آنتونی استار، جسی اشر، لاز آلونسو، کارن فوکوهارا، چیس کرافورد و کولبی مینیفی او یکی از لیست بلندبالای بازیگران سریال پسران است که در آن بازی کرده است. از طرفی در فصل سوم این سریال حضور شاهد جنسن اکلس ما ستاره سریال سوپرنچرال در نقش پسر سرباز بودیم. اریک کریپکه ایوان گلدبرگ و ست روگن وظیفه ساخت این سریال بر اساس مجموعه کتاب های مصور از گارث انیس و داریک رابرتسون آماده است، آنها مسئول هستند.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا فصل های قبلی این سریال را تماشا کرده اید، چه انتظاری از فصل چهارم دارید؟ نظرات و دیدگاه های خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

رزماری دویت او در فصل چهارم نقش مادر هوی را بازی خواهد کرد. سایمون پگ او در گذشته تمایل خود را برای حضور مجدد در این سریال آشکار کرده بود. داستان این سریال حول محور ابرقهرمانانی است که اعضای The Seven هستند. این افراد در جامعه بسیار محبوب هستند و به اندازه سیاستمداران تأثیرگذار هستند. این گروه با سوء استفاده از قدرت های مافوق بشری، اتفاقات جالبی را در این سریال رقم زده است که در نتیجه گروه پسران به رهبری بوچر به دنبال کشف رازهای تاریک ابرقهرمانان نام برده می شوند.

سایمون پگ برای ایفای مجدد نقش خود در فصل چهارم پسران بازخواهد گشت. علاوه بر این بازیگران دیگری نیز به این سریال اضافه شده اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و به گزارش وب سایت ددلاین، ستاره Shaun of the Dead سایمون پگ برای بازگشت به فصل چهارم سریال The Boys قراردادی امضا کرده است. این بازیگر در این سریال نقش پدر هوی را بازی می کند. از طرفی سه بازیگر جدید به فصل چهارم سریال نامبرده اضافه شده اند. رزماری دویت بازیگر سریال پلکان راب بنوا از سریال سوپرنچرال و الیوت نایت به فصل جدید سریال The Boys پیوستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ۷ بازی استیم با تم Cyberpunk را با ۱۵ دلار در Humble Bundle دریافت کنید