علاقه کریستوفر جاج به بازی کریتوس در سریال God of War

در میان مناظره طرفداران در مورد اینکه چه کسی می تواند به طور قانع کننده ای نقش کریتوس را در دنباله احتمالی خدای جنگ بازی کند، قاضی تمایل خود را برای انجام این کار ابراز کرد. زمانی که شایعات این سریال برای اولین بار مطرح شد، بسیاری از طرفداران تریپل اچ یا پل مایکل لوک، کشتی گیر حرفه ای آمریکایی را به عنوان یکی از مناسب ترین گزینه ها برای این نقش معرفی کردند.

کریتوس در بازی Rannarok

یکی دیگر از کاندیدای احتمالی دوباره یک کشتی گیر حرفه ای WWE است براون استرومن است (براون استرومن). با این حال، برخی افراد معتقدند که با وجود ظاهر مناسب Monster Among Men برای این نقش، معلوم نیست که او سایر مهارت های لازم، به ویژه هنر بازیگری مخصوص این شخصیت محبوب را داشته باشد یا خیر. حالا، برخی از طرفداران می گویند که با کریستوفر قاضی، که در دو بازی قبلی این مجموعه صداپیشگی کریتوس را بر عهده داشت و به شدت با نقش آن شخصیت گره خورده است، گزینه های دیگر نباید مهم باشد.

در حال حاضر بسیاری از پروژه های اقتباسی از بازی های ویدیویی و تلویزیونی در دست ساخت هستند و سریال God of War از جمله مواردی است که مدت هاست در اخبار منتشر شده است. آمازون احتمالا این سریال را تولید خواهد کرد و در حال مذاکره نهایی با بخش تلویزیون سونی پیکچرز است. علاوه بر این، برنامه هایی برای اقتباس Fallout و Mass Effect نیز در دست اقدام است. حال به نظر می رسد با وجود زمان زیادی که تا نهایی شدن و شروع مراحل تولید این اثر باقی مانده، کریستوفر قاضی صداپیشه کریتوس در سری بازی های God of War برای ایفای نقش این شخصیت ابراز علاقه کرده است. .

بخوانید  فرمان قدرتمند G29 لاجیتک برای Prime Day 200 دلار ارزان تر است

کریستوفر جاج، صداپیشه کریتوس در بازی های خدای جنگ، برای ایفای نقش این شخصیت در سریال خدای جنگ. ابراز علاقه کرد.

در پاسخ به توئیت ارسال شده، قاضی عبارت «همراهی» را نوشت تا ارتباط خود را با ابراز علاقه طرفداران اعلام کند. البته این ایده مخالفان خاص خود را دارد. افرادی که سن، شرایط بدنی و شاید بحث برانگیزتر از همه رنگ پوست او را می بینند برای این نقش مناسب نیستند. کریتوس در بازی های God of War سفید پوست است، اما این ربطی به محل تولد او ندارد. پس از یک نفرین ابدی، پوست کریتوس با خاکستر اعضای خانواده اش سفید شد و به همین دلیل او را روح اسپارتا لقب دادند.