ساعت‌های Citizen’s Marvel و Star Wars به ​​موقع برای Comic-Con تخفیف‌های عمیق دریافت می‌کنند


ساعت‌ها برای دهه‌های متمادی یکی از مدهای ماندگار بوده‌اند و برای هر کسی که به دنبال تغییر سبک زمان‌سنجی است. و علاقه آنها به دو تا از بزرگترین فرنچایزهای دیزنی، اکنون می توانید در ساعت های Citizen’s Marvel و Star Wars صرفه جویی زیادی کنید. فقط کد را وارد کنید FANDOM10و با خرید خود از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهید شد. این پیشنهاد برای سایر ساعت‌های موجود از Citizen و ساعت‌هایی که قبلاً در فروش هستند اعمال می‌شود، اما ساعت‌های هوشمند جدید، نسخه‌های محدود، Atessa، Eco Drive One، سری 8 و CZ را شامل نمی‌شود.

ساعت های Citizen Marvel و Star Wars
ساعت های Citizen Marvel و Star Wars

مانند ساعت‌های دیگر در خط Citizen، این ساعت‌های آنالوگ قدیمی با صفحه‌های ساعت سنتی هستند که با مضامین و سبک IP‌هایی که نشان می‌دهند بهبود یافته‌اند. ساعت‌های جنگ ستارگان ترکیبی خیره‌کننده از رنگ‌های ظریف و پر جنب و جوش هستند که با ترکیبی از تم‌های سبک قدیمی و طراحی ماندگار، به شخصیت‌هایی مانند Darth Vader، C3P0، R2D2 ادای احترام می‌کنند.

برای خط مارول، شما تأثیر مدرن تری در هر ساعت دارید، به نظر می رسد که هر قطعه کاملاً در این جهان ابرقهرمانان و بلایای پایانی جهان قرار دارد. ساعت مرد عنکبوتی دارای صفحه‌ای با بند تزئین شده است، ساعت پلنگ سیاه دارای طرح‌های دندانه‌ای ویبرانیوم است و ساعت مرد آهنی کلاسیک دارای یک راکتور قوس الکتریکی است که می‌توان هنگام بررسی زمان به آن نگاه کرد.

خارج از مارول و جنگ ستارگان، سیتیزن طیف وسیعی از ساعت‌های مد روز را برای بررسی دارد و هر ساعت همراه با ارسال رایگان، تعویض آسان، و حتی فرصتی برای امتحان کردن آنها به صورت مجازی قبل از تصمیم‌گیری نهایی ارائه می‌شود.

بخوانید  Call Of Duty با این تغییر بزرگ، پوست "Evil Groot" را بازمی گرداند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر