ماجراجویی ترسناک هرکول پوآرو در تریلر فیلم A Haunting in Venice


استودیو قرن بیستم و دیزنی تریلر رسمی فیلم A Haunting in Venice را منتشر کردند که شامل پرونده جدید قتل هرکول پوآرو است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از بازی A Haunting in Venice منتشر شد. استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی امروز تریلر رسمی فیلم جدید هرکول پوآرو را منتشر کردند که در آن شاهد پرونده قتل جدیدی برای پوآرو هستیم که در خانه ای جن زده در ونیز حل می شود و در طول تریلر شاهد تصاویری هستیم که احتمالاً باید از تصاویر ترسناک و ترسناک فیلم انتظار داشته باشیم که در واقع با دو قسمت قبلی متفاوت است. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی بازی A Haunting in Venice را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کنت برانا در نقش هرکول پوآرو میشل یو، جیمی درنان، تینا فی، جود هیل، کایل آلن، کمیل کاتین، علی خان، اما لیرد، کیلی ریلی و ریکاردو اسکامارکو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Haunting in Venice حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. همانند دو قسمت قبلی، کنت برانا برای کارگردانی و نویسنده لوگان مایکل گرین برای نوشتن فیلمنامه A Haunting in Venice بازگشته اند.

وقایع فیلم یک جن گیری در ونیز و ونیز پس از جنگ جهانی دوم رخ می دهد که در شب خاطره اتفاق می افتد، زمانی که هرکول پوآرو در آستانه خروج از دوران بازنشستگی و تبعید خودخواسته و بازگشت به دنیای جنایت است. پوآرو با اکراه در یک جلسه در یک قصر مخروبه و جن زده شرکت می کند و هنگامی که یکی از مهمانان به قتل می رسد، کارآگاه وارد دنیای تیره و تار سایه ها و اسرار می شود. پوستر جدید فیلم A Haunting in Venice را می توانید در زیر مشاهده کنید:

بخوانید  واکنش متخصص اسلحه به سلاح در BioShock Infinite - واکنش متخصص اسلحه

پوستر فیلم A Haunting of Venice

فیلم A Haunting in Venice قرار است در تاریخ 15 سپتامبر اکران شود. جن گیری در ونیز در واقع دنباله ای برای قتل در قطار سریع السیر شرق و مرگ در نیل است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر