ریمستر The Last of Us Part 2 شروع خوبی در بریتانیا دارد


The Last of Us Part II Remastered فروش بهتری نسبت به نسخه بازسازی شده اولین بازی در بریتانیا داشت.

با انتشار بازی The Last of Us Part II Remastered اکنون امکان کشف نسخه نسل نهم از دو نسخه از سری معروف Naughty Dog در کنسول پلی استیشن 5 وجود دارد همچنین سری The Last of Us این سریال را به مخاطبان جدیدی معرفی کرد و مخاطبانش ممکن است علاقه مند به گذراندن زمان بیشتری در جهان باشند. بازی The Last of Us را انجام دهید و بنابراین برای تجربه بازی ها یک کنسول پلی استیشن 5 بخرید.

اکنون کریستوفر دیرینگ از رسانه GamesIndustry.Biz با تشکر از حساب کاربری شما در شبکه اجتماعی X موفقیت مالی بازی The Last of Us Part II Remastered در انگلستان گزارش شده است. همانطور که او می گوید، این بازسازی دو برابر گرانتر از بازسازی نسخه اول است اسمش The Last of Us Part I بود و فروخته شد. کریستوفر درنگ در حساب کاربری X خود نوشت: “فروش Last of Us Part 2 در بریتانیا بیش از دو برابر فروش قسمت اول است. این یک نتیجه خوب است.”

صورت قرمز الی در بازی The Last of Us Part 2 Remastered

البته باید در نظر داشت که بازی The Last of Us Part II Remastered فروش بیشتری نسبت به بازی The Last of Us Part I دارد که با آن برابری نمی کند. بازی The Last of Us Part I با قیمت 70 دلار عرضه شد اما برای خرید بازی The Last of Us Part II Remastered باید 50 دلار بپردازید که 20 دلار کمتر از نسخه بازسازی شده نسخه اول است. به علاوه، اگر قبلاً The Last of Us Part 2 را برای پلی‌استیشن 4 خریداری کرده‌اید، می‌توانید نسخه ریمستر شده آن را تنها با 10 دلار دریافت کنید.

بخوانید  درگاه های پلی استیشن و سوئیچ یک محصول انحصاری ایکس باکس ممکن است به طرز عجیبی فاش شده باشد

اینها همه دلایلی است که باعث می شود این ریمستر بیشتر از نسخه اول فروش داشته باشد و همچنین نشان می دهد که چرا ناشران و توسعه دهندگان مختلف امروزه بیشتر به ساخت ریمستر یا بازسازی بازی های قدیمی خود علاقه مند هستند. ریمستر Last Of Us Part II با دو حالت کاملاً جدید به نام‌های No Return و Lost Levels عرضه می‌شود. No Return یک حالت بقای سرکش است که در آن بازیکنان با چالش های هیجان انگیزی روبرو خواهند شد.

در قسمت Lost Levels نیز شاهد سه مرحله از بازی هستیم که در نسخه نهایی The Last of Us Part II قرار نگرفته اند و اکنون به صورت ناقص اما با توضیحات سازندگان می توانند توسط بازیکنان تجربه شوند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر