رونمایی از اولین DLC بازی Elden Ring آپدیت رایگان Colosseum فردا منتشر می شود.

این DLC جدید که Colosseum نام دارد، بازیکنان را در استادیوم‌های بزرگ نبرد در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این آپدیت بازیکنان پس از ماه ها انتظار و گمانه زنی های مختلف، بالاخره می توانند وارد ورزشگاه های بزرگ و فرسوده پراکنده در سراسر جهان Lands Between، در قالب نبردهای PvP و تک نفره و یا به صورت تیمی شوند. برای نشان دادن مهارت های خود به دیگر بازیکنان و نشان دادن حریفان.

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط:

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

اکثر بازی های FromSoftware، به استثنای Sekiro: Shadows Die Twice، پس از عرضه بسته الحاقی بزرگی دریافت کردند، بنابراین رونمایی از یک ماجراجویی حماسی دیگر در دنیای بازی پرطرفدار Elden Ring چندان دور از دسترس به نظر نمی رسد.

استودیو FromSoftware با انتشار تریلر از بسته الحاقی جدید بازی Elden Ring رسما رونمایی کرد.

پس از انتشار اولین DLC بازی، هنوز اطلاعات بیشتری از آینده Elden Ring وجود ندارد، اما تحلیلگران صنعت بازی معتقدند با انتشار این آپدیت چند نفره تنها یک روز قبل از رویداد The Game Awards 2022، شانس خوبی برای این بازی وجود دارد. انتشار اولین تریلر DLC یا یک بسط داستان غیر رایگان در این رویداد وجود دارد.

در حال حاضر بر روی نقشه بازی سه استادیوم وجود دارد که ظاهرا با انتشار این آپدیت که فردا ۱۶ آذر منتشر می شود، راه ورود به این مناطق برای بازیکنان دنیای الدن رینگ هموار می شود. این آپدیت برای تمامی دارندگان بازی در پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی رایگان است. در ادامه می‌توانید تریلر افشای این به‌روزرسانی را تماشا کنید.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: چگونه از شر قارچ خلاص شویم

کمتر از یک سال پس از انتشار بازی نقش آفرینی Elden Ring، استودیوی FromSoftware اولین آپدیت بزرگ این بازی تحسین شده را رونمایی کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر