راک استار احتمالا بازی های فانتزی و قرون وسطایی می سازد


پس از انتشار Red Dead Redemption 2، به نظر می رسد که Rockstar Games شروع به ساخت یک بازی فانتزی قرون وسطایی کرده است.

طبق آخرین شایعه، Rockstar Games پس از انتشار Red Dead Redemption 2 شروع به ساخت یک بازی کاملا جدید و متفاوت کرده است.این اطلاعات از شخصی است که به نظر می رسد سورس کد بازی GTA V را لو داده است.به گفته این شخص، طبق گزارش ها، Rockstar Games در حال کار بر روی پروژه جدیدی با همکاری یک استودیوی توسعه بسیار محبوب دیگر است.

به نظر می رسد که این بازی از سال 2018 در دست ساخت بوده و توسعه آن همزمان با انتشار Red Dead Redemption 2 آغاز شده است. در اکتبر 2023، Tic-Toe Interactive، شرکت مادر Rockstar، Project Ethos را با نام تجاری ثبت کرد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه به بازی بعدی Rockstar مرتبط است یا خیر. در سال 2021، Tic-Toe Interactive طی یک جلسه گزارش سود و زیان اعلام کرد که قصد دارد تا مارس 2024 بیش از 60 بازی جدید منتشر کند.

بازی عامل

از این تعداد، 23 پروژه در قالب بازی هایی با هسته همه جانبه توسعه یافته است. منابع همچنین فاش کردند که این پروژه Rockstar در یک دنیای فانتزی قرون وسطایی اتفاق خواهد افتاد و توسعه دهندگان ممکن است قصد داشته باشند در ساخت آن با سری The Elder Scrolls و Elden Ring رقابت کنند. راک استار با توسعه این بازی می خواهد وارد مسیر جدیدی شود، احتمالا این پروژه به نسل نهم نخواهد رسید و شاهد عرضه آن در نسل دهم کنسول ها خواهیم بود.

بخوانید  احتمال رونمایی دوباره از بازی Dead Island 2 در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۲

علاوه بر این، منابع اشاره کرده اند که بازی کنسل شده Agent که قرار بود 3 سال پیش برای پلی استیشن منتشر شود، در حال احیا شدن است. در حال حاضر تنها پروژه راک استار اعلام شده GTA 6 است که در سال 2025 بر روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه PC بازی هنوز معرفی نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر