احتمال رونمایی دوباره از بازی Dead Island 2 در سه ماه پایانی سال ۲۰۲۲

با استناد به برخی از منابع تام هندرسون، بازی Dead Island 2 در مکان‌های مختلفی ازجمله هالیوود و سان فرانسیسکو جریان خواهد داشت و ظاهرا از نظر توسعه در وضعیت خوبی به سر می‌برد. از قرار معلوم این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز تأکید زیادی روی همکاری یا کو-آپ دارد و دارای پنج یا شش کاراکتر تازه خواهد بود.

تام هندرسون، اینسایدر قابل اطمینان صنعت بازی اخیرا با انتشار یک گزارش تازه در رسانه Try Hard Guides ادعا کرد که رونمایی دوباره از بازی Dead Island 2 برای سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری و احتمالا مراسم The Game Awards در ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده است. البته فعلا زمان برگزاری گیم اواردز ۲۰۲۲ مشخص نیست.

در اوایل سال جاری گزارش شد که طرفدارها باید در تابستان سال ۲۰۲۲ منتظر رونمایی مجدد از بازی Dead Island 2 باشند. بااین‌وجود براساس گزارش تازه به‌نظر می‌رسد که تغییری در این برنامه‌ها به‌وجود آمده است. شرکت امبریسر گروپ، مالک دیپ سیلور در اوایل امسال به‌صورت غیرمستقیم اظهار داشت که این بازی احتمالا پیش از ۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. هنوز تاریخ انتشار دقیق بازی Dead Island 2 اعلام نشده است.



منبع

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمال رونمایی دوباره از بازی Dead Island 2 در اواخر سال جاری وجود دارد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز چرخه‌ی توسعه‌ی پرفرازونشیبی داشت؛ از تأخیرهای فراوان گرفته تا تغییر توسعه‌دهندگان. درحال‌حاضر این بازی در استودیو Dambuster مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که طرفدارها به‌زودی زود می‌توانند منتظر نخستین نمایش آن باشند.

بخوانید  هر بسته بازی Steam را می توانید اکنون از Fanatical And Humble خریداری کنید

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی ادعا کرد که سرانجام در اواخر سال ۲۰۲۲ از بازی Dead Island 2 رونمایی خواهد شد.