رئیس سابق Naughty Dog شباهت Mission: Impossible: Dead Reckoning به Uncharted 2 را برجسته کرد.



رئیس سابق Naughty Dog، بروس استرلی، به این واکنش نشان داده است که چگونه آخرین فیلم Mission Impossible، Dead Reckoning: Part One، صحنه ای را به نمایش می گذارد که یادآور سکانسی از Uncharted 2: Among Thieves است. استرالی تصاویری از فیلم و Uncharted 2 را با عنوان “… صمیمانه ترین شکل چاپلوسی!” با یک ایموجی چشمک (توسط IGN).

او با بازیگوشی نشان می دهد که Dead Reckoning از سکانس حماسی آغازین قطار Uncharted 2 الهام گرفته شده است که در آن دریک باید از واگن قطاری که از صخره آویزان شده است بالا برود. چیزی مشابه در Dead Reckoning اتفاق می‌افتد، و با کنار هم قرار گرفتن تصاویر مانند توییت Straley، به راحتی می‌توان به شباهت‌ها پی برد.

آنچارتد و شخصیت ناتان دریک با توجه به ارزشی که دارد، از سری فیلم های ایندیانا جونز و به طور کلی فیلم های اکشن الهام گرفته شده اند.

Dead Reckoning: Part One آخر هفته گذشته اکران شد و بهترین شروع این فرنچایز را در گیشه داشت. در آینده، Dead Reckoning با رقابت سختی از اوپنهایمر و باربی کریستوفر نولان روبرو خواهد شد. برآوردهای اولیه نشان داد که باربی می تواند اوپنهایمر را دو برابر کند و 80 میلیون دلار به 40 میلیون دلار دومی برساند.

در مورد سری Uncharted، این فرنچایز از زمان Uncharted 4: A Thief’s End در سال 2016 عرضه جدیدی در سری اصلی ندیده است. حدس زده می شود که داستان شخصیت اصلی Nathan Drake در این بازی به پایان رسیده است. این فرنچایز می تواند با یک ستاره متفاوت ادامه یابد. و Naughty Dog نگرش هرگز نگو-هرگز در مورد پنجمین ورودی سری اصلی دارد.

بخوانید  نرم‌افزار Bloodborne Mobile متعلق به سونی نیست

توسعه دهنده در حال حاضر بر روی سری Last of Us از جمله یک بازی چند نفره تمرکز کرده است.

Straley در سال 2017 Naughty Dog را ترک کرد. او اکنون استودیو جدیدی به نام Wildflower Interactive را اداره می کند و بازی های “کوچک” می سازد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر