دنیای چشم نواز Final Fantasy 16 را در تریلر جدید این بازی به نمایش بگذارید

دانلود از آپارات

اما قبل از هر چیز، می توانید نگاهی به تریلر جدید Final Fantasy 16 در زیر بیاندازید:

هدف اصلی این ویدیو معرفی صحنه های مختلف دنیای Valisthea است که بازیکنان در جریان ماجراجویی های خود با آن مواجه خواهند شد و در نگاه اول عملکرد بی عیب و نقص جهت هنری بازی را به نمایش می گذارد.

اسکوئر انیکس تصمیم گرفته است که این بازی را به عنوان یک جهان باز طراحی نکند و در عوض طیف وسیعی از سطوح سندباکس را برای محیط بازی در نظر بگیرد که با توجه به توضیحات تیم سازنده این بازی، امتیاز مثبت و برتری این رویکرد فرصت های بیشتری را فراهم می کند. برای توسعه دهندگان تلاش بیشتری برای ایجاد دنیای زنده هر یک از این مکان ها انجام دهند و این موضوع از تریلر نمایش داده شده کاملاً مشخص است.

اما همانطور که گفته شد در این بین به جنبه های فنی این بازی نیز اشاره هایی شده بود که از جمله آنها باید اشاره کرد که Final Fantasy 16 دارای دو حالت گرافیکی و «پرفورمنس» است تا روان ترین تجربه ممکن را به کاربران ارائه دهد. حالت اول گرافیک بازی را تا حد زیادی بهبود می بخشد و رزولوشن 4K با نرخ فریم 30 را برای بازی به ارمغان می آورد در حالی که حالت دیگر بر روی عملکرد بازی و احتمالا در 60 فریم بر ثانیه و حالت 1440p تمرکز دارد. اجرا خواهد شد.

Final Fantasy 16 در تاریخ 22 ژوئن (1 ژوئیه) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بخوانید  سایمون پگ در فصل 4 به پسران بازمی گردد

Final Fantasy XVI یکی از نکات برجسته PAX East 2023 بود که جزئیات بیشتری را در مورد دنیای Valisthea به طرفداران نشان داد. اما سازندگان اسکوئر انیکس در حین نمایش تریلر جدیدی از این بازی به سوالاتی از طرفداران و رسانه های مختلف پاسخ دادند که در ادامه اطلاعات بیشتری از نحوه اجرای بازی بر روی کنسول PS5 ارائه شده است.

اسکوئر انیکس تایید کرده است که Final Fantasy 16 با سرعت 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد AT حالت عملکرد PS5، تریلر جدیدی از بازی آن در PAX East 2023 در معرض قرار گرفت