با گذراندن زمان در CS:GO شانس خود را برای حضور در نسخه ی نمایشی Counter-Strike 2 افزایش نمی دهید.

بازی Counter-Strike 2 به تازگی معرفی شده است و بتای محدود آن هفته گذشته آغاز شده است. فقط تعداد کمی از بازیکنان مجاز به شرکت در این آزمایش بودند. اما با نزدیک‌تر شدن به انتشار بازی در ماه‌های آینده، تعداد بازیکنان افزایش می‌یابد. افرادی که به این نسخه دعوت می شوند این دعوت را در Counter-Strike: Global Offensive دریافت خواهند کرد.

شاید بتوانید نسخه آزمایشی Counter-Strike 2 را دریافت کنید یکی از دلایلی است که بازی CS:GO به بیش از 1.5 میلیون بازیکن به صورت همزمان پس از معرفی قسمت جدید این بازی لازم به ذکر است که نسخه آزمایشی Counter Strike 2 در حال حاضر تنها دارای دو حالت Unranked Competitive و Deathmatch می باشد که می توان آن ها را در نقشه Dust2 تجربه کرد. با انتشار حالت های بیشتر در آینده، ویژگی ها و نقشه های بیشتری منتشر خواهد شد.

بازی Counter-Strike 2 تابستان امسال برای رایانه های شخصی منتشر می شود. این بازی آپدیت رایگان بازی فعلی است و لیست آیتم های بازیکنان نیز به نسخه جدید منتقل می شود.

ولوو اعلام کرده است زمانی که شخص قبل از معرفی نسخه آزمایشی Counter-Strike 2 بازی CS:GO را انجام می دهد، این شانس را به او می دهد تا نسخه آزمایشی بازی جدید را تجربه کند.

اما اگر می خواهید به این آزمایش دعوت شوید و بنابراین در بازی اول وقت بگذارید و هیچ کاری انجام ندهید، این تصمیم بی معنی است. Velo در توییتر اعلام کرد: «اتلاف وقت در سرورهای رسمی خواستگاری CS:GO شانس شما را برای دسترسی به تست CS2 Limited افزایش نمی دهد. “زمان بازی قبل از شروع آزمایش محدود مهم است.”

بخوانید  پیش بینی JPR: ضرر ۳.۵ میلیارد دلاری اینتل از تولید پردازنده گرافیکی