دنباله فیلم ترسناک It Follows در دست ساخت است، بازگشت بازیگر و کارگردان قسمت اول


استودیو Neon با انتشار یک پوستر از ساخت دنباله فیلم It Follows خبر داد که در آن کارگردان و ستاره قسمت اول باز خواهند گشت.

فیلم  It Follows در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و توانست با نقد مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شود و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم ترسناک در دست ساخت است. استودیو فیلمسازی Neon با انتشار یک پوستر که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید و تنها جنبه معرفی ساخت این فیلم ترسناک را دارد، ساخت دنباله فیلم It Follows را با نام They Follow رسما تایید و اعلام کرد.

پوستر تایید ساخت فیلم They Follow

دیوید رابرت میچل، کارگردان فیلم It Follows برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم They Follow بازگشته است. همچنین بازگشت مایکا مونرو برای نقش جی در این فیلم ترسناک تایید شده است. فیلم تعقیب می‌کند داستان جی را دنبال می‌کند که نیروی ماورا الطبیعه در حال تعقیب کردن او و دوستانش است و او ضمن نجات یافتن از این نیروی ناشناخته باید راه حلی برای بقا پیدا کند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان فیلم ترسناک تعقیب می‌کنند در دسترس نیست.

فیلم It Follows که با بودجه‌ای در حدود تنها ۱ میلیون دلار تولید شده بود، توانست بیش از ۲۱.۹ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند. دیوید رابرت میچل هم پس از فیلم تعقیب می‌کند، فیلم Under the Silver Lake را کارگردانی کرده است. مایکا مونرو هم که سابقه حضور در آثاری چون فیلم The Guest، فیلم Independence Day: Resurgence، فیلم Hot Summer Nights و فیلم Watcher را دارد، در سال جاری فیلم God Is a Bullet را داشت و فیلم Longlegs کار بعدی او در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

بخوانید  این آخر هفته چه بازی کنیم: دو بازی با موضوع جنگ جهانی دوم
تحریریه مجله بازی یک گیمر