دنباله ای برای Horizon Forbidden West در دست ساخت است

گوریل همچنین در دسامبر اشاره کرد که به خلق ماجراهای حماسی در جهان Horizon ادامه خواهد داد. او این کار را از طریق چندین پروژه مختلف انجام می‌دهد، از جمله کمک به راه‌اندازی Horizon Call of the Mountain برای PSVR2، بازسازی احتمالی Horizon Zero Down برای پلی‌استیشن 5، اقتباس سریال تلویزیونی نتفلیکس، و یک اسپین‌آف MMO. حالا به طور رسمی می دانیم که در آینده شاهد سومین قسمت اصلی از سری بازی های Horizon خواهیم بود.

استودیوی گوریلا، سازنده هر دو بازی Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West تایید کرده است که بازی جدیدی از این سری در دست ساخت است و باز هم شاهد حضور الوی در آنجا خواهیم بود. استودیو در یک به روز رسانی اداری تایید کرد انجی اسمیترئیس استودیو و تهیه کننده اجرایی آن، به عنوان رئیس توسعه استراتژیک پلی استیشن انتخاب شد.

حالا تکالیفش جوئل اشلر، هلا اشمیت و جان بارک فن بیک تعیین شده بود قبلا اسمتس در کنار بیک و مایکل فان در لوو آنها به عنوان مدیران استودیو عمل می کردند. جدایی او باعث شد ون در لو این سمت را ترک کند تا بر پیشرفت فناوری و استراتژی موتور Decima استودیو گوریلا تمرکز کند.

در ماه آوریل، Horizon 2 یک بسته الحاقی جدید به نام Burning Shores دریافت کرد که داستان الوی را در سراسر آمریکا ادامه می‌دهد، زیرا او برای رویارویی با تهدید Nemesis، یک هوش مصنوعی نسل‌کشی آماده می‌شود.

استودیو گوریلا تایید کرد که یک بازی جدید از سری Horizon با محوریت Eloi در دست ساخت است.

بخوانید  بازی Ghost of Tsushima با بودجه نسبتا کم ساخته شده است

گوریلا نوشت: “ما به رهبری جدید خود اعتماد کامل داریم تا گوریل را به آینده ای روشن هدایت کنیم که در آن جهان Horizon با ماجراجویی بعدی Elway و پروژه آنلاین هیجان انگیز ما به گسترش خود ادامه خواهد داد.” البته ادامه داستان Horizon از قبل و در بازی برنامه ریزی شده بود غرب ممنوعه شاهد معرفی نسخه سوم بازی بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر