در اینجا شخصیت Deep Cut Power Rangers است که ممکن است در یک ویژه جدید از دست داده باشید

طرفدارانی که در حال تماشای Mighty Morphin Power Rangers: Once And Always هستند، ممکن است متوجه ذکر نام پسر کت هیلارد-الیور (کاترین ساترلند) جی جی شده باشند که او به مرکز فرماندهی از راه دور منتقل می شود. این یک اشاره سریع است، اما آخرین باری که از JJ روی آنتن نام برده شد، پنج سال پیش در قسمت بیست و پنجمین سالگرد «ابعاد در خطر» در فصل Super Ninja Steel بود.

رابطه کت و تامی از زمان بازی Power Rangers Zeo مطرح شد و قرار است این دو برای یک پروژه کلاسی “ازدواج” کنند. کت حتی نوزادی به نام جوی را قرض گرفت تا به پروژه واقع گرایانه تری بدهد. در این مرحله، کیم (رنجر اصلی صورتی، امی جو جانسون) قبلاً نامه بدنام Dear John را از فلوریدا به تامی ارسال کرده بود، جایی که او با شخصی ملاقات کرد و به رابطه مداوم آنها پایان داد.

نویسنده مجموعه کتاب های کمیک پاور رنجر، کایل هیگینز، هنری توسط جوزپه کافارو و مارسلو کاستا، و مشاوره داستان توسط جیسون دیوید فرانک، روح اژدها داستان جی جی را از بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک رنجر از طریق آکادمی SPD روایت می کند، اما تلاش می کند. برای فرار از سایه پدرش با این حال، JJ می‌آید که اصل و نسب خود را در آغوش می‌گیرد و در عین حال میراث خود را به عنوان SPD Green Dragon Ranger آغاز می‌کند، ترکیبی منحصر به فرد از قدرت‌هایی که او قادر به ایجاد آن است.

جدول زمانی دقیق تولد جی جی ناشناخته است، اما قطعاً بعد از دینو تاندر و واضح است که قبل از سوپر نینجا استیل است، بنابراین این فاصله 14 ساله وجود دارد که می تواند جایی باشد که او به دنیا آمده است. ما هرگز واقعاً جوانی جی‌جی را نمی‌بینیم، اما بقیه داستان او به عنوان یک مرد جوان از طریق رمان گرافیکی Soul of the Dragon اثر BOOM!

بخوانید  اتحادیه بزرگ بازی‌های ویدیویی CWA از قانون‌گذاران می‌خواهد که تصاحب Activision توسط مایکروسافت را تأیید کنند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

جی جی هنوز اولین بازی خود را به صورت زنده انجام نداده است و اگرچه ما چندین خواهر و برادر در یک تیم رنجرز داشتیم، اما هرگز عضو رنجر نسل دوم در هیچ تیمی در این فرنچایز نداشتیم. شاید برای مراسم ویژه سی و پنجمین سالگرد چیزی در نظر گرفته شود؟

در طول این صحنه، تامی اولیور (با بازی شخصیت فقید پاور رنجرز، جیسون دیوید فرانک) بود که به پسرش می‌گفت دوچرخه‌اش را کنار بگذارد. صدایی خارج از صفحه به گوش می رسد که به سادگی پاسخ می دهد: “ببخشید، بابا.” اگرچه ما از جی جی در برنامه Once And Always خبری نداریم، کت اشاره می کند که آنها مجبور نیستند به پسرش بگویند که در رویدادهای اخیر برای او و پدرش چه اتفاقی افتاده است تا او را نگران کند. در حال حاضر مشخص نیست که جی‌جی می‌داند که والدینش پاور رنجرز هستند یا خیر، اما می‌توان فرض کرد که اجتناب از رسیدن به این نتیجه دشوار است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر