در اینجا آمده است که ارباب حلقه ها به عنوان یک فیلم پیکسار چگونه خواهد بود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



ارباب حلقه‌های پیتر جکسون اوج سینمای فانتزی محسوب می‌شود و نامی را برای جکسون به‌عنوان کارگردان و همچنین شرکت‌های تولید بی‌شماری که روی آن کار کرده‌اند به وجود آورد – اما اگر این سه‌گانه در عوض به‌عنوان یک انیمیشن توسط پیکسار ساخته می‌شد، چه؟

در حالی که رندرها به وضوح بر اساس بازیگرانی است که در سه گانه پی جی ظاهر شده اند، این سبک بیشتر یادآور انیمیشن ارباب حلقه ها محصول 1978 رالف باکشی است.

این سوالی است که کاربر اینستاگرام بنمورنین با مجموعه‌ای از تصاویر که جامعه اصلی (به‌علاوه یک جایزه آرون) را در سبک انیمیشنی نمادین پیکسار نشان می‌دهد، به دنبال پاسخ به آن است.

رندرها با استفاده از Midjourney با هوش مصنوعی تولید می‌شوند، بخشی از روندی که شاهد آن بوده است که بسیاری از فرنچایزهای معروف با همین رفتار مواجه شده‌اند. بن مورنین نیز تولید کرد جنگ ستارگان راه پیکساردر حالی که Ozdemirburak، کاربر Reddit نسخه دیگری از ارباب حلقه‌ها پیکسل‌شده را نشان داد که شامل گولوم و گالادریل نیز می‌شد.

اگر به یک فیلم تمام‌قد در این سبک امیدوار هستید، جو روسو از برادران روسو معتقد است که هوش مصنوعی می‌تواند طی دو سال آینده یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای «بسیار ماهر» تولید کند – اگرچه موانع زیادی وجود دارد. و نگرانی های اخلاقی را باید قبل از تحقق این امر در نظر گرفت.

بخوانید  اعلام زمان خاموشی دائمی سرورهای بازی Overwatch