تلاش Insomniac Games برای تبدیل Marvel’s Spider-Man 2 به بهترین بازی این استودیو


افراد استودیو Insomniac Games به تازگی اعلام کردند که Marvel’s Spider-Man 2 بهترین بازی ساخته شده تا به حال خواهد بود.

Marvel’s Spider-Man 2 به طور رسمی در سپتامبر 2021 رونمایی شد و از آن زمان بسیاری از طرفداران منتظر دیدن گیم پلی این بازی هستند. در همین حال، استودیوی Insomniac Games از طرفداران دعوت کرده تا برای تماشای اولین تریلر گیم پلی کمی بیشتر صبر کنند. همچنین، چندی پیش، سونی اعلام کرد که مطمئن است این بازی در سال مالی جاری منتشر خواهد شد.

اکنون، در جریان آخرین استریم Game Creators در Twitch، جان پاکت، کارگردان Storytelling درباره هیجان خود برای دنباله مرد عنکبوتی مارول صحبت کرد. Puckett در طول سخنرانی خود جزئیات زیادی در مورد این بازی فاش نکرد، اما گفت که اعضای تیم سازنده بازی مطمئن هستند که این “بهترین بازی” خواهد بود که تا به حال ساخته اند. بسته گفت:

“پسر، من واقعاً در مورد مرد عنکبوتی 2 هیجان زده هستم. البته کار زیادی نمی توانم انجام دهم. [در رابطه با بازی] اما پسر، ما سخت کار می کنیم. ما مطمئن هستیم که این بهترین بازی ما خواهد بود، و ما نمی توانیم صبر کنیم تا آن را با شما به اشتراک بگذاریم.”

کار سخت استودیوی Insomniac Games بدیهی به نظر می رسد. زیرا توسعه یک بازی به هیچ وجه کار آسانی نیست. در حالی که مشخص نیست دقیقا چه زمانی می‌توانیم اولین نمایش Marvel’s Spider-Man 2 را ببینیم، گزارش‌ها حاکی از برگزاری نمایشگاه پلی‌استیشن در 4 ژوئن و شانس نمایش گیم‌پلی آن بازی است.همچنین، بر اساس این گزارش. کونامی طی این رویداد از Remake Metal Gear Solid 3 رونمایی خواهد کرد.

بخوانید  Destiny 2 به دست آوردن سلاح هایی که واقعاً می خواهید بسازید را آسان تر می کند

Spider-Man 2 پاییز امسال برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. با توجه تونی تادصداپیشه بازی Venom، این بازی در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر