درخواست تجدیدنظر رسمی FTC علیه تصمیم دادگاه با مایکروسافت


پس از اینکه مایکروسافت با موفقیت از FTC به دلیل قرارداد Activision Blizzard شکایت کرد، FTC اکنون رسماً به این تصمیم اعتراض کرده است.

اخیراً دادگاه بین FTC و مایکروسافت در ایالات متحده در مورد قرارداد خرید Activision Blizzard با صدور حکمی به نفع مایکروسافت پایان یافت. در این دادگاه، FTC درخواست کرد که نهایی شدن این قرارداد به طور موقت متوقف شود تا آخرین جلسه استماع آنها در مورد ماهیت ضد رقابتی اقدام مایکروسافت در 11 آگوست برگزار شود. با این حال، قاضی دادگاه مایکروسافت را در رد این ادعا پیروز اعلام کرد و اکنون FTC اعتراض رسمی خود را به این تصمیم ثبت کرده است.

طبق گزارشی که اولین بار در وب سایت Verge منتشر شد، FTC رسما اعتراض خود را به این رای ثبت کرده است، اگرچه جزئیات نحوه این اعتراض تا زمانی که نهادی که به حق اعتراض به رای در قانون رسیدگی نمی کند، علنی نخواهد شد. ایالات متحده به طور کامل آن را نجات می دهد. .

ژاکلین اسکایت کرلی، قاضی دادگاه، در تصمیم نهایی خود اعلام کرد که نهایی کردن قرارداد مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد باعث کاهش رقابت در صنعت بازی های ویدیویی نمی شود.

FTC نتوانسته است ثابت کند که این توافق باعث کاهش رقابت در صنعت بازی‌های ویدیویی می‌شود؛ برعکس، شواهد نشان می‌دهد که این توافق می‌تواند به افراد بیشتری اجازه دهد به بازی‌ها و بازی‌های Call of Duty دسترسی داشته باشند. دیگر محصولات Activision.

در صورت برنده شدن FTC در این پرونده، پیشرفت و نهایی شدن قرارداد بین مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد تا برگزاری آخرین دادگاه این سازمان علیه مایکروسافت در تاریخ 11 آگوست به طور موقت متوقف می شود. حال اگر اعتراض آنها به حکم اخیر دادگاه تایید شود، این اتفاق می‌افتد، اما اگر نتوانند نهاد ناظر بر حکم را قانع کنند، مایکروسافت می‌تواند قبل از ۲۷ جولای که آخرین مهلت نهایی شدن قرارداد را اعلام کرد، اکتیویژن بلیزارد را رسما خریداری کند. . نهایی کردن

بخوانید  تعداد بازیکنان سری بازی The Crew به بیش از 40 میلیون نفر رسید

فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، پس از حکم دادگاه گفت که نتیجه نشان می‌دهد که معامله اکتیویژن بلیزارد در نهایت به نفع صنعت بازی‌های ویدیویی است و ایکس‌باکس متعهد است که بازی‌ها و سایر محتوای خود را در دسترس مخاطبان وسیع‌تری بازگرداند. به بازیکنان پایبند باشید. علاوه بر این، Activision Blizzard King در پاسخ به اعتراض FTC به رای گیری، اظهار داشت که “واقعیت ها تغییر نکرده اند و مایکروسافت مطمئن است که ایالات متحده در بین 39 کشوری خواهد بود که به طور رسمی این قرارداد را تایید کرده اند.” ما آماده ایم مدارک خود را برای اثبات حقیقت خود در دادگاه تقویت کنیم.»

به هر حال باید کمی صبر کرد و دید که آیا این اعتراض می تواند مانع از تکمیل خرید شود یا توسط نهاد کنترل کننده در آمریکا رد خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر