دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

شما میتوانید با استفاده از سایت ویکتورشاپ برای خرید 80 CP کالاف دیوتی موبایل ارزان اقدام کنید. همچنین امکان خرید بتل پس کالاف موبایل نیز فراهم می‌باشد که لینک دسترسی آن نیز در بالای همین صفحه موجود است. با این که تجربه بازی Call of Duty Mobile سرگرم‌کننده است و در حالت عادی جذابیت زیادی دارد، اما این اثر یک سیستم پاداش بزرگ نیز بهره‌مند است. این سیستم با رویدادها و بتل پس همراه است که می‌تواند تجربه آن‌ها برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد.

  • وب سایتی را برای خرید سی پی انتخاب نمایید که دارای پشتیبانی قدرتمند و دائمی باشد تا در صورت ایجاد مشکل در استفاده از سی پی، بتوانید بدون هیچ دغدغد­ای از سی پی استفاده نمایید.
  • شما می‌توانید برای هر یک از اسلحه‌های خود اسکین‌های متفاوتی انتخاب کنید و ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی کنید.
  • بتل رویال isolated و blackout به صورت ۱۰۰ نفره است و Alcatraz به صورت ۴۰ نفره می­باشد و شما می­ توانید با یک تیم ۴ نفره بازی را شروع کنید.
  • مطمئن باشید که همکاران ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کرده و حساب اکانت بازی Call Of Duty شما شارژ خواهد شد.
  • خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل در ایران به صورت مستقیم از داخل برنامه امکان‌پذیر نیست و سایت ایران موجو جهت راحتی شما گیمرهای عزیز، این امکان را فراهم نموده است.
  • ایران موجو تمامی واحدهای پول بازی‌های آنلاین از جمله خرید جم موبایل لجند، خرید یوسی ارزان، لول آپ پس فری فایر، یوسی پابجی موبایل و بسیاری امکانات دیگر را برای شما عزیزان فراهم کرده است.
بخوانید  کالاف دیوتی وارزون تاریخچه شرکت و بازی | 1gamer

خرید بتل پس کالاف و بتل پس پلاس به این دلیل اهمیت دارد چون تنها رویدادی است که علاوه بر آیتم های مختلف و کارت های بازی، روزانه تعداد مشخصی سی پی کالاف موبایل را نیز می توانید بدست بیاورید. بازی کالاف موبایل مانند هر بازی آنلاین شوتر مثل پابجی، فری فایر و … دارای فروشگاه داخل بازی بوده و طیف وسیعی از اسلحه‌ها, ایتم‌ها, باکس‌ها، رویال پس و بتل پس را ارائه می‌دهد. بتل پس (پرمیوم پس کالاف) به شما امکان شروع فصل تازه بازی با امکانات پرمیوم بازی و ماموریت‌ها و جوایز اضافی را می‌دهد.

خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل

در سایت تاپ جم شاپ امکان خرید سیپی، یوسی، جم بازی و همچنین آگهی اکانت وجود دارد. شما کاربران گرامی می توانید با مطالعه قوانین و مقررات سایت اقدام به فعالیت نمایید. تمامی خریدهای درون برنامه ای در سایت گیم بازی به صورت پرداخت امن است و در صورت بروز مشکل، تیم پشتیبان 24 ساعته و 7 روز هفته آماده ارائه خدمات می باشد. بازی کالاف دیوتی موبایل طراحی واقع گرایانه سه بعدی دارد و با داشتن محیط‌های متنوع، امکان استفاده از انواع سلاح‌ها و داشتن انیمیشن‌های جذاب و متنوع توجه علاقه‌مندان به بازی‌ای تفنگی را به خود جلب می‌کنند.

استادی در بتل پس و سیستم پاداش‌ها

نکته دیگری که درباره مجله خبری یک گیمر دیوتی موبایل وجود دارد این است که شما می‌توانید در آن به راحتی خرید کنید. فروشگاه‌های قانونی مانند آی گیم این امکان را می‌دهند تا بتوانید تمام ارزهای رایج و قابل خریداری کالاف دیوتی را با قیمتی باور نکردنی خریداری کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه به یکی از برترین بازیکنان این بازی تبدیل شوید. خرید سی پی کالاف با ارزانترین قیمت و شارژ فوری در سایت پرشین جم دارای نماد اعتماد الکترونیک . در فصل چهارم کالاف دیوتی موبایل شاهد طوفان‌های شن در میدان نبرد بتل رویال و حالت چند نفره بودیم. بزرگترین تغییر این فصل یک حالت جدید 12v12 بود که در یک نقشه بسیار بزرگ در صحرا جریان داشت. در بازی کالاف دیوتی کاراکترهای زیادی وجود دارد که به‌مرور قفل آن‌ها را باز می‌کنید.

بخوانید  بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل از ارزان قیمت‌ترین‌ها تا پرچمداران | 1gamer

اگر عاشق رقابت و اسکین های جدید سلاح و … میباشید،سی پی بازی کالاف دیوتی موبایلرا از همین صفحه سفارش دهید تا سلاح ها، تجهیزات، و اسکین های قویتر و زیباتری در بازی خود داشته باشید. بتل پس کالاف دیوتی موبایل قسمتی است که دارای دو بخش رایگان و غیر رایگان می باشد که جوایزی برای شما دارد! ۵۰ لول دارد که با بازی کردن لول شما بالا می رود و جوایز بیشتری می گیرید و با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و خرید بتل پس آیتم های غیر رایگان (قفل شده) نیز برای شما باز می شود. یا مود‌هایی مثل Domination، Search and Destroy که در آن‌ها باز هم در قالب تیم‌های ۵ نفره باید از موقعیتی خاص محافظت کرده و یا آیتمی خاص را از بین ببرید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر