دانلود تلگرام اصلی Telegram 9 6.1 نسخه جدید اندروید فونروید | androidparsi

در این مقاله نحوه مشاهده ورژن تلگرام در گوشی های اندروید و آیفون مورد بررسی قرار گرفته است. تلگرام – Telegram اگرچه تا به امروز شاهد رونمایی و حضور مسنجرهای زیادی در دنیا و ایران بوده ایم و خیلی از آنها کیفیت قابل قبولی داشتند امّا بسیاری از آنها همچون وایبر و بیتاک علی رغم استقبال گسترده مردم ف–یلتر شده و از دسترس خارج شدند. در همان بازار داغ فی–لتری–نگ مسنجرها امّا مسنجر جدیدی به نام تلگرام اصلی سر بر آورد و جایگزین قدرتمندی برای تمام مسنجرهای قبل از خود برای کاربرانش شد. تلگرام اصلی امکان ارسال پیام به کاربر را در قالب متنی (پیا مهای متنی نوشته شده) . پیام صوتی و امکان ارسال فایل ها مختلف از اسناد تا رسانه های متفاوت با همه نوع فرمت قابل ارسال می باشد. دارا بودن تماس تصویری برای برقراری یک چت ایمن تصویری در بین دو طرف ، یکی از ویژگی های عالی و پر کاربر برنامه بوده.

  • و همچنین ممکن است فضای گوشی شما پر شده باشد و نتوانید اپلیکیشن جدیدی را بر روی گوشی دانلود کنید تنها با ورود به سایت telegram و لاگین شدن به اکانت خود بدون نیاز به فضای ذخیره سازی تنها با اضافه کردن به صفحه اصلی , تلگرام اصلی تلگرام را بر روی گوشی خود داشته باشید.
  • قسمت باکس دانلود “لینک های دانلود اصلی” عنوان لینکهای دانلود مشخص هست میتونید تلگرام اصلی آخرین نسخه رو دریافت کنید.
  • سلام اگه همچنان روی اون تلگرام غیر رسمی(بیرمسنجر) که قبلا داشتید لاگین باشید، کد تایید جهت ورود به تلگرام اصلی به همون ارسال میشه.
  • پیام رسانی فوری خالص – ساده ، سریع ، ایمن و همگام سازی شده در همه دستگاه های شما.
  • در ادامه مطلب می توان برنامه واتساپ مسنجر را پیشنهاد کرد که یکی از دیگر پیام رسان های محبوب برای موبایل و اندروید است.
بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

🔹 در قسمت اختیارات مدیر، گزینه «ناشناس ماندن» را فعال کنید تا به مدیران اجازه دهید از طرف گروه پیام ارسال کنند و در فهرست اعضا پنهان شوند. 🔹 نتایج جستجو را بر اساس تاریخ (برای مثال «جولای ۲۰۱۵» یا «۴ آوریل») یا منبع (افراد، گروه‌ها، کانال‌ها، ربات‌ها) فیلتر کنید. با ورود به این برنامه همانند تصویر زیر می بایست از بخش پایین صفحه بر روی گزینه Updates کلیک شود. داوطلبانی که به دلایل مختلف تلگرام خود را پاک نموده و قصد دارند مجدد آن را نصب نمایند، برای بازیابی و نحوه نصب مجدد آن می توانند مقاله ای که لینک آن در بخش زیر آمده است را مطالعه کنند.

پیام های برگزیده، پیام ها را به پیام های برگزیده اضافه کنید و آنها را در صفحه جداگانه نمایش دهید. میتونید اون نسخه تلگرام که آپدیتش برای پردازندتون هست رو متوجه بشید. مشکل از نت ایرانه و پیامکایی که از طرف تلگرام میاد و شامل کد میشه رو مسدود میکنن چرا به سازنده تلگرام فحش میدی.. همچنین تلگرام در این آپدیت به بهبود امنیت برنامه و رفع باگ‌های گزارش شده نیز پرداخته است. تمامی مکالمه های خود را به صورت کاملا امن تا زمانی که به آنها احتیاج دارید در فضای ابری Telegram اصلی ذخیره کنید.

ویژگی های تلگرام اصلی اندروید :

حتی تلگرام ایکس که متعلق به خود تلگرام رسمی است تا کنون در اپل استور منتشر نشده است. 🔹 در گفتگوهای محرمانه، با نگه داشتن بر روی دکمه ارسال، پیام‌های بی‌صدا ارسال کنید. 🔹 در کانال‌هایی که دارای گروه بحث هستند، برای پست‌ها نظر بنویسید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید. روی سرصفحه تاریخ در چت‌های 1 به 1 ضربه بزنید و محدوده تاریخی را برای پاک کردن تاریخچه چت از آن دوره انتخاب کنید. روی سرصفحه تاریخ در چت‌های ۱ به ۱ ضربه بزنید و محدوده تاریخی را برای پاک کردن تاریخچه چت از آن دوره انتخاب کنید.

بخوانید  که شاید تصور کنید اهمیت ندارند

آخرین بازی های اندروید

دانلود تلگرام اصلی Telegram 9 6.1 نسخه جدید اندروید فونروید | androidparsi