خرید کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile فارس گیمر | 1gamer

در این صفحه می‌توانید از لینک دانلود کال اف دیوتی موبایل برای ایفون و کال اف دیوتی موبایل برای اندروید را پیدا کنید. تازه آموزش هایی را برای کالاف دیوتی موبایل بتل رویال و شیوه دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل از گوگل پلی را نیز برای شما علاقمندان بازی Call of Duty Mobile آماده کرده‌ایم. هر بازی ارز رایج خود را دارد و برای دسترسی به آیتم‌های مختلف ارائه شده در بازی نیاز دارید که آن ارز را تهیه کنید.

  • بعضی از نقشه‌ها همیشگی نیستند و ممکن است پس از مدتی غیر فعال شوند و برخی از آن‌ها نیز محدود به یک حالت خاص می‌شوند.
  • سپس باید تا انتهای آن دور منتظر بمانید و امیدوار باشید تا هم‌تیمی شما به تنهایی حریفان را بکشد وگرنه امتیاز آن دور را به حریف واگذار می‌کنید.
  • این بازی گرافیک و صداگذاری بسیار باکیفیت و المان‌ها، شخصیت‌ها و محیط‌ها متنوعی دارد و بروزرسانی جدید آن از مایکت قابل دریافت است، به همین خاطر حجم زیادی هم داشته و علاوه بر فایل نصبی بازی باید دیتای مربوط به این آیتم‌ها را هم نصب کنید.
  • امروزه می‌توانید با استفاده از سایت‌های اینترنتی مختلف خرید سی پی کالاف دیوتی مورد نیاز خود را انجام دهید و به امکانات پیشرفته این بازی دسترسی پیدا کنید.

مجله خبری یک گیمر دوستان یکی راهنمائیم کنه چجوری میشه تو بازی کالاف دیوتی بازی هارو private کرد ینی نشون نده چندبار بازی کردم و با کی بازی کردم. 9 در این مرحله برای قسمت ساپورت کالاف دیوتی متن درخواست برگرداندن اکانت کالاف دیوتی خود را نوشته و ارسال کنید. شما می­توانید با غارت منابع، کامل کردن ماموریت های بازی و یا دنبال کردن شبکه های اجتماعی کالاف دیوتی، سی پی رایگان دریافت نمایید.

بخوانید  خرید یوسی پابجی موبایل با نازلترین قیمت واریا شاپ | 1gamer

بازی‌ها

این بازی همه ی بخش‌های استاندارد بازی‌های چند نفره را در خود جا داده‌است که شامل Team Search and Destroy، Domination، Deathmach و Frontline می‌شود. اولین فصل در بازی کالاف موبایل دارای یک داستان جنایی بود که بازیکنان را وارد دنیای جدید از رقابت‌های جذاب این بازی کرد. بزرگترین تغییرات این فصل اضافه شدن امکاناتی به بتل رویال و همچنین ورژن جدیدی از نقشه NUKETOWN بود. در بازی کالاف دیوتی کاراکترهای زیادی وجود دارد که به‌مرور قفل آن‌ها را باز می‌کنید. تفاوت این شخصیت‌ها فقط در عناصر ظاهری مانند اسکین‌ها، صدای شخصیت و توانایی‌هایی بسیار جزئی آن‌ها است. بنابراین می‌توانید شخصیتی را انتخاب کنید که ظاهر او را دوست دارید و نگران تفاوت آن‌ها در پیشرفت بازی نباشید.

خرید استارتر پک 1.99 دلاری کالاف دیوتی

برای عملکرد بهتر در بازی می‌توانید مود گیم پلی دستگاه را روشن کنید تا تمامی برنامه‌های در حال اجرا، متوقف شوند. در این حالت بازی با افت سرعت مواجه نشده و راندمان بالاتری خواهد داشت. برای تمرکز بیشتر و شنیدن صدای بازی بهتر است از هدفون و هندزفری استفاده کنید.

آیا در بتل رویال، کاربر به همه کلاس‌ها دسترسی دارد؟

بد نیست اشاره کنیم که بخش زامبی نیز قبلا در این اثر بوده، سپس حذف شده و بار دیگر به با محدودیت زمان مجددا در دسترس قرار گرفته است. وجود سلاح‌ها، کاراکترها و اسکین‌های مختلف تنها بخشی از ماجراست و Perkها هم به عنوان ویژگی مخصوص سری بازی‌های کال آف دیوتی (توانمندی‌های خاصی که می‌توانید به کاراکتر موردنظرتان اضافه کنید) هم در دسترس شما هستند. یا مود‌هایی مثل Domination، Search and Destroy که در آن‌ها باز هم در قالب تیم‌های ۵ نفره باید از موقعیتی خاص محافظت کرده و یا آیتمی خاص را از بین ببرید. در کنار این‌ها باید مود بتل رویال و زامبی را هم اضافه کنیم که دومی در واقع امضای سری Black Ops بازی‌های کال اف دیوتی است. در هر فصل جدید، اسکین های لجندری جدیدی در گردونه ها، باندل ها و یا به صورت جایزه به فصل جدید خواهند آمد.

بخوانید  یوسی پابجی، خرید یوسی پابجی موبایل UC PUBG آسان جم | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر