حضور شخصیت شجاع بالدر در تصویر جدید از پشت صحنه Doctor Strange 2

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، راشل مک آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت، آنسون مونته، لاشانا لینچ، هیلی آتول و مایکل استولبارگاز جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. سام ریمیکارگردان سه گانه فیلم مرد عنکبوتی و سه گانه فیلم مردگان شیطانی، کارگردانی و مایکل والدرونخالق سریال لوکی وظیفه نوشتن فیلمنامه Doctor Strange 2 را بر عهده داشت.

شجاع بالدر پس از کشته شدن توسط واندا در مجموعه فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness

در این عکس شاهد حضور واندا ماکسیموف با تفسیر الیزابت اولسن هستیم که با اعضای گروه ایلومیناتی درگیر می شود. اگر در وسط تصویر دقت کنید، می توانید چهره ای را ببینید که روی زمین افتاده و شمشیری در بدنش گیر کرده است. در واقع در این تصویر شاهد حضور بالدر شجاع در فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness هستیم که ظاهراً پس از نبرد با واندا با شمشیر خود کشته شده است. اگرچه در این صحنه از بدلکاری استفاده شده است، اما مشخص نیست که کریگ در نهایت این نقش را بازی خواهد کرد یا از بازیگر دیگری در Doctor Strange 2 استفاده شده است.

شایعات زیادی در مورد حضور شخصیت شجاع بالدر در دنیای سینمایی مارول به گوش می رسد. در ابتدا شایعاتی در مورد حضور این شخصیت در فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness و حضور به عنوان یکی از اعضا وجود داشت. صدای ایلومیناتی شنیده شد و حتی شایعه شد که دنیل کریگ قرار است نقش این شخصیت را بازی کند. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید Doctor Strange 2 رونمایی و منتشر شد.

بخوانید  خرابی تریلر Elden Ring Shadow Of the Erdtree

در هر صورت ظاهر Balder the Brave از اکران و نسخه نهایی Doctor Strange در فیلم Multiverse of Madness حذف شد و به نظر می رسد مارول حضور چند شخصیت دیگر را نیز حذف کرده است. حتی در نسخه اولیه فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 و هنر مفهومی آن، شاهد حضور شخصیت Nightmare بودیم که مارول تصمیم گرفت تغییراتی در آن ایجاد کند.

عکس جدید از پشت صحنه Doctor Strange در Multiverse of Madness فاش شد و حضور بالدر شجاع را تایید کرد.