الدن رینگ رکورد جایزه بهترین بازی سال را شکست

بدون اغراق است که Elden Ring یکی از موفق ترین و تحسین شده ترین بازی های سال است. او 2022 را می شناخت. پس از انتشار، بازی اکشن نقش آفرینی Fram Software مورد تحسین قرار گرفت و نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرد. از آن زمان، نه تنها از نظر فروش، بلکه برنده جوایز متعددی نیز بوده است. در واقع، بازی Elden Ring پس از The Last of Us Part 2 تا کنون بیشترین جوایز بازی سال را از رسانه ها و منتقدان دریافت کرده است.

لطفاً در نظر داشته باشید که از آنجایی که سال 2023 به تازگی آغاز شده است و برخی رسانه ها هنوز جوایز سالانه را برگزار نکرده و برندگان را مشخص نکرده اند، این امکان وجود دارد که تعداد جوایز Elden Ring از 324 فراتر رود و رکوردی دست نیافتنی را ثبت کند. حتی با وجود اینکه رقیبی مثل God of War Ragnarok را پیش رو داشت.

کاربران جامعه Ristarra جوایز Gotti را در سایت‌ها و رویدادهای مختلف دنبال می‌کنند و در سال 2022 Elden Ring با 324 جایزه تا به امروز بیشترین جوایز را برای بهترین بازی سال دریافت کرد. این جوایز شامل جایزه بهترین بازی سال 281 منتقد و 43 جایزه رای عمومی است. رکورد قبلی متعلق به The Last of Us 2 در سال 2020 بود که در مجموع 322 جایزه شامل 208 جایزه رسانه ای و 114 جایزه طرفداران دریافت کرد.

بازی Elden Ring با 324 این جایزه توانست رکورد The Last of Us Part 2 را بشکند و رکورد بیشترین جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند.

بخوانید  تصویر PCB جدیدی از کارت گرافیک RTX 4080 با تراشه AD103 منتشر شد.