حتی بیشتر WoW: Dragonflight Twitch Drops از جمله Mount اکنون در دسترس است



World of Warcraft: Dragonflight که به تازگی اولین تبلیغ Twitch Drop خود را به پایان رسانده است، اکنون برای تماشای محتوای WoW در پلتفرم استریم، موارد رایگان بیشتری ارائه می دهد.

برای جشن گرفتن “مسابقه به جهان اول” آینده، که در آن بهترین اصناف از سراسر جهان برای اولین نفری که حمله جدید Dragonflight’s Vault of the Incarnates را تکمیل می کند، با هم رقابت می کنند، بلیزارد یک کوه، حیوان خانگی و اسباب بازی را در بازی اهدا می کند. فقط با تماشا می توان برنده شد WoW در توییچ.

از هم اکنون تا 13 دسامبر، بازیکنان می توانند با تماشای چهار ساعت محتوای WoW: Dragonflight در Twitch، حیوان خانگی Young Cenarion را دریافت کنند. تماشای چهار ساعت دیگر به مانت Swift Windsteed پاداش خواهد داد. بازیکنان باید حساب Battle.net خود را به حساب Twitch خود متصل کنند تا شروع به کسب امتیاز کنند، و Cenarion Hatchling باید قبل از پیشرفت به سمت باز کردن Swift Windsteed درخواست شود.

بازیکنان باید تا 13 دسامبر منتظر بمانند تا یک قطره دیگر، اسباب بازی Perpetual Purple Firework را باز کنند. برای بردن این اسباب‌بازی، بازیکنان باید دو ساعت محتوای WoW: Dragonflight را در کانال‌های خاص (در فهرست رسمی بلیزارد) تماشا کنند. انتشار در مورد موضوع) به منظور باز کردن قفل قطره. اسباب بازی Perpetual Fireworks را می توانید تا 28 دسامبر به دست آورید.

این جدیدترین تبلیغ Twitch تنها چند هفته پس از آن انجام شد که بلیزارد یکی از کمیاب‌ترین مانت‌های MMORPG، Feldrake را به عنوان Twitch Drop برای جشن انتشار WoW: Dragonflight ارائه کرد.

بخوانید  سونیک در اصل یک پسر انسان با موهای آبی سیخ بود

آخرین الحاقیه WoW اکنون بیش از یک هفته است که به صورت زنده منتشر شده است و بلیزارد تغییرات مختلفی را پیش از فصل 1 Dragonflight اعمال کرده است (و برخی دیگر را بازگردانده است). در بررسی در حال انجام Dragonflight GameSpot، ما تحت تأثیر قرار گرفتیم که چگونه تعدادی از ایده‌های جدید به همراه تغییرات اساسی در برخی از ایده‌های قدیمی، جان تازه‌ای به عنوان پرچمدار بلیزارد می‌بخشند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر