جیمز گان خواستار پایان دادن به داستان سرایی «تنبل» در فیلم‌های ابرقهرمانی است

جیمز گان، رئیس تازه منصوب شده استودیو دی سی، اخیراً نظرات خود را در مورد وضعیت فیلم های ابرقهرمانی در مصاحبه ای در مورد پادکست درون شما. گان ضمن اذعان به فراوانی محتوای ابرقهرمانی، خاطرنشان کرد که داستان سرایی تنبل نگرانی مبرم‌تری است.

گان به طرفداران اطمینان داد که استودیوی دی سی احتیاط می کند و هنگام راه اندازی دنیای جدید DC از افزایش بیش از حد محتوا خودداری می کند. این شامل پروژه های بسیار مورد انتظار مانند سوپرمن گان: میراث است. گان گفت: “ما در مورد محصولی که ارائه می کنیم بسیار مراقب خواهیم بود و مطمئن خواهیم شد که همه چیز تا حد امکان خوب است.” تنوع).

تأثیر گان بر دنیای جدید DC فراتر از فیلم ها است و تلویزیون و بازی های ویدیویی را در بر می گیرد. در کنار Superman: Legacy، پروژه های آینده شامل Supergirl: World of Tomorrow و Batman: The Brave and the Bold به کارگردانی اندی موشیتی می شود.

با این حال، گان نارضایتی خود را از وضعیت فعلی فیلم های ابرقهرمانی ابراز کرد. «مردم کمی تنبل شده‌اند و چیزهای بیف، پاو، و بم زیادی در فیلم‌ها اتفاق می‌افتد، و من قسمت سوم فیلم‌های ابرقهرمانی را تماشا می‌کنم که واقعاً احساس نمی‌کنم «قافی یا دلیلی برای اتفاقی که می‌افتد وجود دارد.» گان گفت: “من به شخصیت ها اهمیت نمی دهم. و آنها بیش از حد عمومی شده اند.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  شکستن رکورد بیشترین تعداد جامپ اسکر در یک سریال ترسناک توسط The Midnight Club

برای حل این مشکل، گان پیشنهاد کرد ژانرهای مختلف را در خود ژانر فیلم ابرقهرمانی بررسی کنید. او از رویکردهای جدی و کمدی و همچنین ترکیب ابرقهرمانان در ژانرهای دیگر مانند رازهای قتل دفاع می کرد. گان معتقد است با تنوع بخشیدن به سبک های داستان نویسی، فیلمسازان می توانند تجربیات جدید و جذابی را ارائه دهند.

از آنجایی که گان نقش اصلی را در شکل دادن به آینده استودیو دی سی ایفا می کند، تمرکز او بر داستان سرایی نوآورانه تر و ژانرهای متمایز ممکن است برای تماشاگران سینما که با او موافق هستند، امیدوار باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر