استارفیلد بالاخره یک دیسک فیزیکی دارد

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

پس از حدود یک روز سردرگمی، Bethesda روشن می‌کند که RPG فضایی بعدی استارفیلد یک دیسک فیزیکی خواهد داشت.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

اندازه:

“سلام! همه نسخه های فیزیکی شامل یک کد برای پلتفرم انتخاب شده است. هیچ دیسک فیزیکی وجود ندارد.”

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

سردرگمی در مورد اینکه استارفیلد با دیسک فیزیکی عرضه خواهد شد یا خیر، ناشی از یک توییت پاک شده است که دیروز، 25 ژوئن منتشر شد. در توییت، یکی از طرفداران از پشتیبانی Bethesda پرسید که آیا استارفیلد دیسکی دارد یا خیر، و Bethesda در پاسخ گفت:

بخوانید  کارگردان همیلتون بازیگران برای کارگردانی فیلم Live-Action Moana

به گفته یکی از مدیران Bethesda، برای اطلاعات بیشتر Starfield، داستان ما را در مورد اینکه چگونه می‌توانست یک انحصاری PlayStation باشد و چرا انحصاری استارفیلد Xbox چیز خوبی است، بررسی کنید.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

با توجه به الف پست وبلاگ استارفیلد منتشر شده در 11 ژوئن، نشان می دهد که یک دیسک بازی با خرید نسخه استاندارد ایکس باکس همراه خواهد بود. در این پیام آمده است: “نسخه استاندارد استارفیلد همراه با Xbox Game Pass موجود است. دیسک بازی همراه با خریدهای فیزیکی نسخه استاندارد Xbox.” همچنین لازم به ذکر است که بازیکنان رایانه شخصی دیسکی دریافت نمی‌کنند، بلکه کد بازی را دریافت خواهند کرد.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

Starfield ابتدا در سال 2018 در E3 (RIP) معرفی شد و اولین IP جدیدی است که در 25 سال گذشته از استودیو بیرون آمده است. در طول نمایشگاه Xbox Games Showcase 2023، اطلاعات بیشتری در مورد این بازی فاش شد. به عنوان مثال، بازی دارای بیش از 1000 سیاره برای کاوش، درخت مهارت گسترده، مبارزات فضایی شدید و موارد دیگر خواهد بود.

بخوانید  Resident Evil 4 Remake Review - Stranga, Stranga, Now That's A Remake

Starfield را هم اکنون می توان در آمازون پیش خرید کرد و اگر یک گیمر رایانه شخصی هستید، می‌توانید با پیش‌سفارش آن از سایت‌های خاص، در پول بیشتری صرفه‌جویی کنید. برای اطمینان از دریافت کوپن‌های هدیه Starfield، راهنمای پیش‌سفارش ما را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر