جنگ داخلی در باکس آفیس با شروع رکورد شروع شد

فیلم جنگ داخلی به کارگردانی الکس گارلند در صدر باکس آفیس آمریکا قرار گرفت و رکورد افتتاحیه فیلم های A24 را شکست.

فیلم جنگ داخلی مدتی است که با استقبال منتقدان روبه رو شده است اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونفیلم جنگ داخلی شروعی بی سابقه داشت. جنگ داخلی در 3 روز اول اکران خود توانست 25.7 میلیون دلار در 3838 سینما در آمریکای شمالی بفروشد و در صدر باکس آفیس قرار بگیرد. جنگ داخلی همچنین رکورد افتتاحیه A24 را برای یک فیلم شکست.

این رکورد قبلاً متعلق به Ari Esther's Heritary بود که در سه روز اول اکران در سال 2018 13.5 میلیون دلار فروخت. جنگ داخلی همچنین بیشترین بودجه را برای یک فیلم A24 با هزینه تولید 50 میلیون دلار دارد. جنگ داخلی همچنین CinemaScore B- را دریافت کرد که 76٪ از کاربران PostTrak به فیلم نقد مثبت دادند و 53٪ فیلم را قویاً توصیه کردند.

کریستن دانست در حال فیلمبرداری جنگ داخلی

الکس گارلند، کارگردان آثاری چون Ex Machina، Annihilation و سریال Men and Devs کارگردانی و نگارش فیلمنامه جنگ داخلی را بر عهده داشته است. فیلم جنگ داخلی به عنوان یک اکشن هیجان انگیز حماسی توصیف می شود که در آینده ای نزدیک در آمریکا اتفاق می افتد. در طول داستان فیلم، مسابقه برای رسیدن به کاخ سفید در آینده ای نزدیک در آمریکا آغاز می شود. گارلند قبلاً کار جدید خود را به عنوان یک فیلم جاده ای و جنگی با عناصر طنز توصیف کرده بود که شبیه یک تیرانداز است.

کرستن دانست، واگنر مورا، استفن مک کینلی هندرسون، کیلی اسپینی، کارل گلاسمن، سونویا میزونو، جونیکا تی. گیبس و جس متنی از جمله بازیگران حاضر در فیلم جنگ داخلی هستند.

بخوانید  جدید در Hulu در ژوئن 2023: The Bear فصل 2، Chevalier، فصل 16 Always Sunny

تحریریه مجله بازی یک گیمر