جزئیات جدیدی از محتوای اضافی برای بازسازی The Last of Us Part 2 منتشر شد


صفحه Remastered Last of Us Part 2 در وب سایت پلی استیشن جزئیات بیشتری را در مورد محتوای اضافی بازی به طرفداران ارائه کرد.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered تا چند ماه دیگر عرضه می شود و محتوای جدید و هیجان انگیزی را به بازی محبوب اکشن ماجراجویی خواهد آورد. 3 مرحله تحت عنوان Lost Levels و حالت Rogue-like Survival No Return مهمترین محتوای اضافی نسخه ریمستر شده Last of Ace 2 است. در میان آخرین اخبار بازی، مطلع شدیم که جزئیات بیشتری در مورد این محتویات در سایت ارائه شده است. صفحه بازی در وب سایت پلی استیشن.

صفحه بازی Last of Us Part 2 Remastered در وب سایت پلی استیشن نشان می دهد که 3 مرحله Lost Levels با نام های Jackson Party، Boar Hunt و Sewers شناخته می شوند و همه آنها بخشی از تجربه خواهند بود. ‘Eli در بازی. صحنه پارتی جکسون به بازیکنان اجازه می دهد تا قسمت های اولیه بازی را کشف کنند. در حالی که مرحله شکار خرس در پایان بازی برگزار می شود، هنوز جزئیاتی در مورد مرحله Sores وجود ندارد.

صفحه بازسازی Last of Ace 2 تایید می کند که تامی و جسی در حالت بدون بازگشت شخصیت های قابل بازی خواهند بود. در گذشته اعلام شده بود که شخصیت های دینا و لو نیز در این حالت سرکش تجربه خواهند شد. پروفایل لینکدین کالین فریمنتستر QA Naughty Dog نیز نشان می دهد که این حالت دارای 12 مرحله مختلف خواهد بود. مراحل این حالت احتمالاً در همان مکان‌هایی انجام می‌شوند که کمپین تک نفره The Last of Us Part 2.

بخوانید  نتفلیکس می گوید مبارزه با اشتراک گذاری رمز عبور کار می کند

دانلود ویدیو آپارات

بازی The Last of Us Part 2 Remastered در تاریخ 29 دسامبر 1402 (19 ژانویه 2024) در اختیار کاربران کنسول پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت و بازیکنان می توانند این بازی را از 14 دسامبر 1402 (5 دسامبر 2023) پیش خرید کنند. . . دارندگان نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Ace Part 2 می توانند تنها با پرداخت 10 دلار به نسخه ریمستر شده ارتقا دهند و برای تجربه نسخه PS5 نیازی به پرداخت هزینه کامل نخواهند داشت.

تحریریه مجله بازی یک گیمر