جرارد باتلر برای ایفای مجدد نقش خود در چگونه اژدهای خود را تربیت کنید بازخواهد گشت


جرارد باتلر، بازیگر نقش پدر هیکاپ، نسخه لایو اکشن این نقش را بازی خواهد کرد. چگونه اژدهای خود را تربیت کنید باز خواهد گشت.

بهمن ماه گذشته خبر ساخت و ساز داشتیم یک فیلم لایو اکشن بر اساس انیمیشن How to Train Your Dragon در حال حاضر منتشر شده است در آخر اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم How to Train Your Dragon اضافه شد. جرارد باتلر، بازیگر نقش استویک، پدر هیکاپ و رهبر قبیله در فیلم How to Train Your Dragon، برای ایفای نقش در How To Train Your Dragon بازخواهد گشت.

میسون تیمز در نقش هیکاپ و نیکو پارکر در نقش آسترید نیز قرار است در فیلم How to Train Your Dragon بازی کنند. انیمیشن How to Train Your Dragon بیش از 494 میلیون دلار در سال 2010، انیمیشن How to Train Your Dragon 2 بیش از 621 میلیون دلار در سال 2014 و انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden با بیش از 525 میلیون دلار در سال 2019 به باکس آفیس جهانی فروخته شدند.

سکسکه و خشم شب در تصویر زمینه زنده چگونه اژدهای خود را تربیت کنید

فیلم How to Train Your Dragon اقتباسی از رمان کرسیدا کاول به همین نام خواهد بود که داستان یک وایکینگ جوان به نام هیکاپ را دنبال می کند. کشور برک مدام مورد حمله اژدها قرار می گیرد و مردم این کشور شجاعانه می جنگند. در مقابل اژدها، اما Hiccup این توانایی را دارد که با آنها مبارزه نکند و حتی اگر آن را داشته باشد، اجازه انجام این کار را ندارد. در این میان، اژدهایی به نام Night Fury وجود دارد که از همه اژدهایان دیگر خطرناک تر و وحشتناک تر است که هیچ وایکینگی تا به حال موفق به کشتن او نشده است.

بخوانید  مایکروسافت آفیس 2021 در حال حاضر با قیمت 30 دلار در دسترس است

هیکاپ که پدرش رهبر وایکینگ هاست، یک شب که اژدهاها حمله کردند، مخفیانه منتظر یک اژدها می شود و به طور اتفاقی خشم شبانه را به دام می اندازد و این اژدها در جایی دور می افتد. این تازه شروع یک داستان و ماجراجویی و شکل گیری دوستی بین Hiccup و Night Fury است که آینده قبیله Hiccup را برای همیشه تغییر خواهد داد. همچنین دوین دبلواکارگردان سه گانه How To Train Your Dragon، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه How To Train Your Dragon بازگشته است.

فیلم How To Train Your Dragon برای اکران در 13 ژوئن 2025 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر