مایکروسافت آفیس 2021 در حال حاضر با قیمت 30 دلار در دسترس است

شایان ذکر است که خرید مایکروسافت آفیس 2021 به این معنی است که به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری معمولی ارائه شده برای مشترکین مایکروسافت 365 را دریافت نخواهید کرد. باز هم، این احتمالاً برای اکثر مردم مشکل بزرگی نیست، زیرا 30 دلار حتی برای مایکروسافت ورد یک معامله است – و نسخه 2021 آفیس هنوز هم عالی است.

یک بار آن را بخرید و برای همیشه به همه برنامه های ضروری مایکروسافت بدون هزینه ماهانه مزاحم دسترسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که فقط می توانید مایکروسافت آفیس را روی یک رایانه نصب کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با شروع ترم های بهار، ممکن است به یک واژه پرداز و سایر ابزارهای بهره وری نیاز داشته باشید. در این مرحله، مایکروسافت آفیس گزینه پیش‌فرض است، اما این روزها دسترسی اغلب پشت اشتراک‌های مایکروسافت 365 قفل شده است. اگر به دنبال راه حل مقرون به صرفه تری هستید، می توانید یک مجوز مادام العمر برای Microsoft Office 2021 تنها با 30 دلار دریافت کنید . در حالی که کاربران رایانه شخصی Microsoft Office Pro 2021 را دریافت خواهند کرد دارندگان مک نسخه Home and Business را دریافت خواهند کرد .