جاناتان میجرز از دنیای سینمایی مارول اخراج شد


پس از محکومیت جاناتان میجرز در دادگاه اخیرش، مارول استودیو سرانجام این بازیگر را از دنیای سینمایی مارول اخراج کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونسرانجام سرنوشت کانگ فاتح بازیگر مشخص شد. جاناتان میجرز اخیراً در دادگاهی در منهتن در جریان یک محاکمه دو هفته ای به جرم درجه سه محکوم شد. این دادگاه پس از شکایت گریس جباری که در اسفندماه با این بازیگر درگیر شده بود تشکیل شد. مارول استودیو اکنون تصمیم گرفته است که جاناتان میجرز را پس از حکم دادگاه از دنیای سینمایی مارول اخراج کند.

میجرز نقش کانگ فاتح را بازی می کند و فازهای اخیر MCU روی این شخصیت متمرکز شده است و حالا با اخراج این بازیگر، سرنوشت کانگ و خط داستانی چندجهانی مبهم و مبهم شده است. میجرز قبلا در نقش کانگ در Ant-Man and the Wasp: Quantumania و دو فصل Loki بازی کرده بود و نسخه اصلی کانگ قرار بود در Avengers: The Kang Dynasty دیده شود.

کانگ فاتح از قدرت خود در Ant-Man و The Wasp: Quantumania استفاده می کند

در حال حاضر فیلمنامه انتقام جویان 5 در حال نگارش است و تولید این فیلم هنوز آغاز نشده است و کارگردانی در این پروژه حضور ندارد. مارول اکنون دو گزینه دارد. یکی از راه حل ها تغییر بازیگر نقش کانگ است و مارول استودیو بازیگر دیگری را برای این نقش استخدام می کند. با این حال، طبق گزارش‌ها، مارول نگران است که شکایت میجرز فضای منفی را علیه شخصیت کانگ در فضای آنلاین ایجاد کرده است. راه حل دیگر مارول استفاده از یک شخصیت منفی دیگر و یک شخصیت منفی دیگر است.

پیش از این شایعه شده بود که Doctor Doom یکی از گزینه های مطرح شده توسط مدیران مارول برای جایگزینی Kang در Avengers: Secret Wars است. در حال حاضر مایکل والدرونفیلمنامه نویس و تهیه کننده فصل اول سریال لوکی و فیلمنامه نویس فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness نگارش فیلمنامه فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars را بر عهده دارد و به او بسنده کرده است. زمان نوشتن فیلمنامه این دو فیلم است.

بخوانید  Revue de jeu Le Seigneur des Anneaux : Gollum

جاناتان میجرز در نقش ویکتور تایملی در قسمت سوم از فصل دوم Loki

استودیو مارول قصد دارد در سال 2024 جستجو برای کارگردان فیلم Avengers 5 را آغاز کند و مشخص نیست که آیا نام فیلم دستخوش تغییر خواهد شد یا اینکه مارول با Kang the Conqueror ادامه خواهد داد. البته مارول با تغییر بازیگران شخصیت خود غریبه نیست و قبل از آن بازیگر نقش هالک و ماشین جنگی نیز تغییر کرده بود.

فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ در تاریخ 1 می 2026 (11 می 1405) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ 7 می 2027 (17 می 1406) اکران خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر