تیم ایکس باکس برای شروع یک همکاری هیجان انگیز با هیدئو کوجیما آشنا شدند

اعضای استودیو Kojima Productions

تیم Xbox با Kojima Productions ملاقات می کند

البته کلمه پرتاب در گفتار گرینبرگ می تواند معانی مختلفی داشته باشد. بنابراین، با توجه به فعالیت کوجیما پروداکشن بر روی بازی Death Stranding 2، می توان حدس زد که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. و همچنین بازی لو رفته مصرف بیش از حد منطقی به نظر می رسد. به هر حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی خبری از این بازی منتشر می شود.

تیم Xbox با Kojima Productions ملاقات می کند

ضیافت اعضای Kojima Productions با Xbox

هیدئو کوجیما و آرون گرینبرگ اعلام کردند که اعضای تیم انتشارات Xbox با توسعه دهندگان استودیو Kojima Production ملاقات کرده اند.

تنها چیزی که در مورد این بازی می دانیم این است که این اثر به صورت بومی و مبتنی بر فناوری ابری ساخته خواهد شد و از فناوری اختصاصی مایکروسافت بهره خواهد برد. علاوه بر این، هیدئو کوجیما سال ها می خواست چنین بازی بسازد. علاوه بر این، گفته می شود که بازی بر اساس یک IP هیجان انگیز و بر اساس کیم سویفت، طراح بازی های Portal و Left4Dead ساخته شده است. و رهبر ارشد تیم بازی ابری ایکس باکس در ساخت آن نیز مشارکت دارد.

مایکروسافت و استودیو Kojima Production تابستان امسال و در جریان رویداد نمایش بازی ایکس باکس و Bethesda توافق دو شرکت را برای همکاری روی یک پروژه مشترک تایید کردند. اگرچه جزئیات بیشتری در مورد این همکاری و پروژه خاصی که توسط تیم هیدئو کوجیما توسعه داده شده است، هنوز عمومی نشده است، تیم انتشارات ایکس باکس اخیراً از استودیوی کوجیما بازدید کرده است، جایی که به گفته آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی ایکس باکس در مایکروسافت، “با هم جمع کردن یک تیم متشکل از مهندسان، متخصصان فناوری ابر و اعضای تیم بازیابی و تولید، سفر هیجان انگیز پیش رو را آغاز می کنند.”

بخوانید  ادغام استودیوی Luminous Productions با Square Enix
تحریریه مجله بازی یک گیمر