توضیح جنبه های مختلف بازی Atlas Fallen در ویدیو گیم پلی جدید


Focus Entertainment و Deck13 ویدیوی گیم پلی جدیدی از بازی نقش آفرینی فانتزی Atlas Fallen را با طرفداران به اشتراک گذاشته اند.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که Focus Entertainment و Deck13 Studio جدید گیم پلی Atlas Fallen را برای توضیح جنبه های مختلف بازی منتشر کردند.تاریخچه تولید بازی و همچنین بخش های زیادی از گیم پلی بازی را نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات

Atlas Fallen یک بازی ویدئویی نقش آفرینی فانتزی حماسی است که بازیکنان را به سفری غیرمنتظره در یک دنیای وسیع پوشیده از شن و ماسه می برد. در این بازی شما کنترل قهرمانی را به دست می گیرید که با خدای بی رحم Thelos مخالفت می کند و با موجودات وحشتناکی به نام Wraith مبارزه می کند. پس از پوشیدن دستکش آهنی، بازیکنان توانایی‌های خارق‌العاده‌ای به دست خواهند آورد که می‌توان از آن‌ها با سلاح‌های تغییر شکل برای نبرد با Wraith استفاده کرد.

بازی Atlas Fallen در تاریخ 3 سپتامبر (25 مرداد) برای کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و PC گنجانده شده است. این بازی با وضوح 4K و 30 فریم یا وضوح 1440p و 60 فریم در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و با وضوح 1080p و 60 فریم بر ثانیه در Xbox Series S اجرا می شود. بازیکنان همچنان می توانند نسخه های مختلف Fallen Atlas را پیش خرید کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حجم و زمان دانلود بازی انحصاری Stellar Blade اعلام شد