توسعه دهنده God of War برای یک بازی جدید استخدام می کند

استودیوی سانتا مونیکا، سازنده بازی های God Of War، آگهی استخدام 24 موقعیت جدید در پروژه ای که این شرکت متقاضی آن است، منتشر کرده است.

استودیو سانتا مونیکا یک آگهی استخدام جدید برای 24 موقعیت شغلی در سایت کار سونی منتشر کرد که برای پروژه جدید این شرکت در نظر گرفته شده بود. این پروژه که در زمان نگارش به طور کامل ارائه نشده است، نیاز به استعدادهای جدیدی در زمینه های داستان نویسی، انیمیشن، طراحی سیستم مبارزه، طراحی شخصیت، تهیه کننده فنی ارشد، برنامه نویس ابزار و … دارد.

نکته جالب توجه در میان توضیحات این توابع، اولویت تجربه در بازی های God of War و God of War Ragnarok است. وظایف طراح اصلی سیستم مبارزه بازی را مشخص می کند. این می تواند به معنای یک بازی جدید در این سری باشد God of War در حال توسعه است. در توضیحات نوشته شده است که «متقاضیانی که به طراحی رزمی، سیستم‌ها، مکانیک و دشمنان بازی‌های God of War 2018 و God of War Ragnarok تسلط داشته باشند در اولویت قرار دارند.»

در اواخر سال 2023، مشخص شد که استودیو سانتا مونیکا کارگردان داستان جدیدی به نام بانی جین ماه را به تیم خود اضافه کرده است که قبلاً همان مسئولیت را در سری Gears of War بر عهده داشت.

کریتوس شخصیت اصلی بازی God of War است

در حال حاضر جزئیاتی در مورد پروژه جدید سانتا مونیکا در دسترس نیست، اما با توجه به موفقیت God of War و Ragnarok، بعید به نظر می رسد که سونی این سری را کنار بگذارد. علاوه بر پروژه اخیر یک افشاگر معتبر ادعا کرده است که نسخه PC بازی God of War: Ragnarok در سال 2025 در دسترس خواهد بود.

بخوانید  Atlus Sega به معرفی چند بازی اعلام نشده در سال 2023 اشاره کرد

این بازی توانسته 15 میلیون نسخه در سرتاسر جهان بفروشد و احتمال می رود با انتشار نسخه PC این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یابد. همچنین این احتمال وجود دارد که در سال های آینده یک ریمستر از سه گانه اصلی God of War برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار گیرد. این شایعه از نیک بیکر منتشر شده است.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر