تهیه‌کننده Legend Of Zelda نمی‌گوید که آیا لینک و زلدا با هم قرار دارند یا خیر، این به تخیل بازیکن بستگی دارد.



The Legend of Zelda (تقریباً) همیشه داستان لینک و شاهزاده خانم زلدا است، اما رابطه آنها هرگز به صراحت در هیچ یک از قسمت های متعدد این فرنچایز به تصویر کشیده نشده است. به گفته ایجی آئونوما، تهیه کننده Legend of Zelda، تیم توسعه می خواهد رابطه بین این دو شخصیت نمادین را به تخیل بازیکنان بسپارد.

در مصاحبه با IGN، از آئونوما پرسیده شد که آیا لینک و زلدا در آخرین بازی این سری یعنی Tears of the Kingdom واقعاً زوج بودند یا خیر. پاتریشیا سامرست، صداپیشه انگلیسی زلدا، در مصاحبه‌ای در اوایل سال جاری، گفت (قبل از اینکه از اظهارات خود عقب نشینی کند و گفت که آنها از متن خارج شده‌اند) که لینک و زلدا یک رابطه «فعال» با «توجه و توجه زیاد» داشتند. این موضوع باعث شد تا بسیاری از طرفداران به این فکر کنند که این دو شخصیت دقیقاً چه نوع رابطه ای با هم دارند.

در حال پخش: نقد و بررسی فیلم The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom

به گفته آئونوما، هدف تیم توسعه این نبود که به بازیکنان بگوید: “زلدا همین است، داستان همین است، بازی همین است” و اینکه می خواست به تفسیر بازیکنان تکیه کند.

Aonuma گفت: «هر چیزی که تیم توسعه می‌خواهد منتقل کند قبلاً در بازی قرار داده شده است. و بقیه چیزها به تخیل و تفکر بازیکن بستگی دارد که چه احساسی دارد… آنچه در بازی تجربه کرده است.

در مورد اینکه آیا زلدا ممکن است در بازی‌های آینده به یک شخصیت قابل بازی تبدیل شود یا خیر (یعنی نام او در عنوان بازی است)، آئونوما گفت: “همیشه جا برای فکر کردن در مورد آن وجود دارد.” نوعی چیز و نقش زلدا. و اینکه “ممکن است در آینده نوعی امکان برای چنین چیزی وجود داشته باشد.” آئونوما، که از طریق مترجم صحبت می کرد، سپس به زبان انگلیسی به عنوان “شاید، شاید، شاید” پاسخ داد.

هر نقشی که این دو شخصیت در قسمت‌های بعدی بازی کنند، به نظر می‌رسد طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که بازی بعدی Zelda از داستان Tears of the Kingdom و Breath of the Wild دور شود. Aonuma در مصاحبه دیگری گفت که تیم توسعه Tears of the Kingdom به Breath of the Wild تکیه کرده است تا «امکانات آنچه را که می‌توانیم در آن دنیا قرار دهیم را به پایان برسانیم». او اضافه کرد که فکر نمی‌کند «عاقبت مستقیم» برای Tears of the Kingdom امکان‌پذیر باشد، و گفت که «دنباله‌ای بر یک دنباله» «کمی وحشی‌تر» خواهد شد.

بخوانید  سیری و ینفر را از سری ویچر در فورتنایت پیدا کنید

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom اخیراً برنده بهترین بازی اکشن/ماجراجویی در The Game Awards 2023 شد. نینتندو اخیراً اعلام کرد که یک فیلم لایو اکشن Legend of Zelda در دست ساخت است و کارگردان فیلم می‌خواهد این پروژه به شما احساسی بدهد. مثل اینکه شما در یک نسخه لایو اکشن یکی از فیلم های هایائو میازاکی انیماتور افسانه ای ژاپنی هستید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر