تلویزیون های هوشمند C3 OLED Evo 4K ال جی در آمازون و Best Buy به فروش می رسد

تلویزیون هوشمند ال‌جی G3 OLED Evo 4K بر روی webOS 23 اجرا می‌شود که تقریباً از تمام برنامه‌های پخش اصلی پشتیبانی می‌کند. همچنین به دلیل داشتن چهار پورت HDMI 2.1، نرخ تازه سازی 120 هرتز و تاخیر ورودی کم 0.1 میلی ثانیه، گزینه ای عالی برای بازی است. همچنین از Dolby Vision HDR برای محتوای ویدیویی و نرخ تجدید متغیر (VRR) برای بازی‌ها از طریق Nvidia G-Sync و AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند و دارای حالت بهینه‌ساز بازی و داشبورد بازی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تلویزیون‌های باریک 55 اینچی G3 OLED Evo 4K LG به‌عنوان بخشی از رویداد Prime Day 2023 آمازون و فروش جمعه سیاه Best Buy در جولای تخفیف داده می‌شوند. صرفه جویی تقریباً بین دو خرده فروش یکسان است – می توانید ال جی OLED Evo 55 اینچی را با قیمت 1497 دلار خریداری کنید. در آمازون یا 1500 دلار در BestBuy (معمولا 1900 دلار).

شرحی ارائه نشده است

علاوه بر مدل 55 اینچی، چندین تلویزیون دیگر ال‌جی G3 OLED Evo نیز در آمازون و Best Buy با تخفیف‌های مشابه به فروش می‌رسند. به عنوان مثال، گزینه 43 اینچی به 1196 دلار کاهش یافته است در آمازون و 1200 دلار در BestBuy (معمولا 2000 دلار)، در حالی که مدل بزرگتر 77 اینچی به 3000 دلار در هر دو کاهش می یابد. آمازون و بهترین خرید (معمولاً 3600 دلار). چندین اندازه دیگر در دسترس است، بنابراین حتماً فهرست هر دو خرده فروش را بررسی کنید تا همه پیشنهادات را ببینید.

بخوانید  راسل کرو در فیلمبرداری یک صحنه هر دو پای خود را شکست اما ادامه داد

اگر به معاملات تلویزیونی بیشتری در این هفته علاقه دارید، برای تخفیف های بیشتر در آمازون، بهترین خرید، والمارت، تارگت و موارد دیگر، حتماً خلاصه بهترین معاملات Prime Day 2023 را بررسی کنید. و برای همه آخرین فروش‌ها، مرکز خبری Prime Day 2023 ما را دنبال کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر