تلاش سازندگان Gotham Knights برای رفع مشکلات نسخه کنسولی بازی با آپدیت

هنوز زمان انتشار به‌روزرسانی بزرگ بازی Gotham Knights اعلام نشده است و برای اطلاع از آن باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم. این بازی در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) میزبان به‌روزرسانی جدیدی خواهد شد که حالت کو-آپ چهارنفره‌ی Heroic Assault را به‌همراه می‌آورد. بازیکن‌ها در این حالت مستقل در ۳۰ طبقه با دشمنان مختلف به مبارزه می‌پردازند و اهداف اختیاری را در طول مسیر تکمیل می‌کنند. آپدیت بزرگ بازی می‌تواند همزمان با این حالت از راه برسد.

شعبه‌ی مونترال برادران وارنر با تمام قوا مشغول کار روی یک آپدیت بزرگ‌ برای بازی گاتهام نایتز جهت بهبود عملکرد و ارائه بهترین تجربه‌ی ممکن به بازیکن‌ها است.

به‌زودی جزئیات بیشتری در این رابطه در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد، اما درحال‌حاضر می‌دانیم که به‌روزرسانی آتی به رفع «مجموعه‌ای از اشکالات بازی از زمان عرضه» می‌پردازد. در مورد مشکلات عملکردی نسخه‌های کامپیوتر و کنسول‌ها نیز باید بگوییم که «تیم توسعه با تمام قوا مشغول کار روی یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر برای بهبود عملکرد و ارائه بهترین تجربه‌ی ممکن به بازیکن‌ها» است. آپدیت نسخه‌های کنسولی روی ثبات نرخ فریم تمرکز خواهد داشت.

بازی گاتهام نایتز در تاریخ ۲۵ اکتبر (۲ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شد. این بازی در ابتدا برای انتشار روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز برنامه‌ریزی شده بود، اما براساس ادعای توسعه‌دهندگان ظاهرا مقیاس بازی آن‌ها را مجبور به لغو نسخه‌های نسل ۸ کرد.



منبع

با اینکه شعبه‌ی مونترال برادران وارنر اخیرا به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Gotham Knights منتشر کرد، اما این آپدیت مختص نسخه‌ی کامپیوتر بود و تنها برخی از اشکالات را رفع می‌کرد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز هنوز با مشکلات عملکردی دست‌وپنجه نرم می‌کند، اما توسعه‌دهندگان مشغول کار برای رفع آن‌ها هستند. سازنده‌ی گاتهام نایتز با انتشار یک توئیت تأیید کرد که در هفته‌ی جاری به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه‌های کنسولی منتشر می‌کند.

بخوانید  آنا دی آرماس شایعات Wonder Woman را نادیده می گیرد
تحریریه مجله بازی یک گیمر