نقش‌آفرینی جود لا و جیسون بیتمن در سریال کوتاه Black Rabbit شبکه نتفلیکس

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیسون بیتمن، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی گلدن گلوب و جود لا، هنرپیشه‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار، قراردادی را برای ایفای نقش‌های اصلی سریال کوتاه Black Rabbit (خرگوش سیاه) شبکه‌ی نتفلیکس امضا کردند. همان‌طور که رسانه‌ی ددلاین گزارش می‌دهد، این دو بازیگر علاوه‌بر نقش‌آفرینی در این سریال درام، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن نیز فعالیت می‌کنند. تازه جیسون بیتمن یکی از کارگردان‌های سریال است.

شرکت Aggregate Films، شرکت Riff Raff Entertainment، شرکت Youngblood Pictures و شرکت Automatik Entertainment وظیفه‌ی تولید این سریال کوتاه را برعهده دارند. این پروژه نخستین نقش‌آفرینی جیسون بیتمن در یک سریال پس از سریال درام جنایی برنده‌ی جایزه‌ی اِمی Ozark (اوزارک) به‌حساب می‌آید. درحال‌حاضر جود لا مشغول ایفای نقش در سریال Star Wars: Skeleton Crew (جنگ ستارگان: حداقل تعداد) به کارگردانی جان واتس است و در آینده در فیلم Peter Pan and Wendy (پیتر پن و وندی) دیزنی دیده خواهد شد.



منبع

جزئیاتی از داستان و کاراکترهای سریال Black Rabbit در دست نیست، اما فیلم‌نامه آن را زک بیلین و کیت ساسمن به رشته تحریر درمی‌آورند. این سریال به فهرست روبه‌رشد پروژه‌های در دست تولید جیسون بیتمن برای شبکه آنلاین نتفلیکس اضافه می‌شود که شامل اقتباس سینمایی Dark Wire (پیغام تاریک) و فیلم مهیج Carry On (ادامه بده) با بازی تارون اجرتون است. مایکل کاستیگان، بن جکسون، کیت ساسمن و زک بیلین به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند.

جود لا و جیسون بیتمن قراردادی را برای ایفای نقش‌های اصلی سریال کوتاه Black Rabbit شبکه‌ی نتفلیکس امضا کردند.

بخوانید  APU جدید AMD قدرتی برابر با کارت گرافیک GTX 1650 دارد