تصاویر جدیدی از بازی کنسل شده Agent منتشر شد


به تازگی دو تصویر جدید از بازی کنسل شده راک استار گیمز به نام Agent منتشر شده است که محیط زیر آب آن را نشان می دهد.

در نمایشگاه E3 در سال 2007، Rockstar Games این بازی را به طور رسمی منتشر کرد. Agent که قرار بود به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 3 منتشر شود، فاش شد. این اثر قرار بود بهترین بازی اکشنی باشد که Rockstar می تواند بسازد. سازندگان ایده های بلندپروازانه ای برای این پروژه داشتند و قصد داشتند کارهای باورنکردنی با آن انجام دهند. بازی Agent قرار بود جیمز باند راک استار باشد. این کار جاسوسی در اواخر دهه 1970 و در اوج جنگ سرد اتفاق افتاد.

با این حال، بازی مورد انتظار برای چند سال ساکت ماند تا اینکه Rockstar تایید کرد که Agent هنوز در حال توسعه است در سال 2011، زمانی که برخی از طرفداران توانستند اولین تصاویر داخل دوربین این پروژه را ببینند، اما این تصاویر هرگز به طور رسمی منتشر نشدند. توسط Rockstar در اینترنت منتشر یا منتشر شده است.

چند سال گذشت و حتی کنسول پلی استیشن 4 نیز عرضه شد. در این مدت، Rockstar مرتباً برند Agent را به روز می کرد تا اینکه در سال 2018 این کار را متوقف کرد و بعداً متوجه شدیم که توسعه بازی متوقف شده است. حالا بعد از مدت ها بدون اطلاع دو تصویر جدید از بازی Agent منتشر شده اند و از طریق فایل های مربوط به هک اخیر Rockstar به دست آمده اند. در زیر می توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

بخوانید  کارگردان Saw 11 رونمایی شد

تصویر جدید از بازی Agent

تصویر جدید از بازی Agent

ماه گذشته، Ube Vermejee CTO سابق Rockstar North در طول مدت حضورش در استودیو، بینش‌هایی را در مورد روند توسعه Agent به اشتراک گذاشت. به گفته او، بازی Agent قرار بود ساختار خطی تری نسبت به بازی های جهان باز Rockstar داشته باشد. در این اثر بازیکنان قرار بود به مکان‌های مختلفی مانند قاهره، شهری مدیترانه‌ای در فرانسه و پیست اسکی در سوئیس سفر کنند و بازی شامل یک ماموریت تیراندازی با لیرز در فضا نیز بود. در حال حاضر هیچ خبر رسمی در مورد آینده Agent وجود ندارد، با این حال، یک منبع خبری اخیرا ادعا کرده است که Rockstar Games قصد دارد این پروژه را احیا کند و آن را بر روی کنسول های نسل بعدی عرضه کند.

در حال حاضر Rockstar Games در GTA 6 Works که برای سال 2025 بر روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس برنامه ریزی شده است، منتشر خواهد شد. پس از آن، انتظار می رود که کاربران پلتفرم رایانه شخصی نیز پس از یک تا دو سال انتظار، این اثر را تجربه کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر