تریلر Mortal Kombat 1 مرگ وحشیانه Ermak را نشان می دهد

استودیوی Netherworld تریلر جدیدی از گیم پلی بازی از زمان ورود Ermak به بازی مبارزه ای Mortal Kombat 1 منتشر کرده است.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که استودیو NetherRealm با پخش تریلر جدیدی از تاریخ انتشار شخصیت Ermak رونمایی کرد. بازیکنان می توانند این جنگنده را از 4 می 1403 (23 آوریل 2024) تجربه کنند. در حالی که این شخصیت از تاریخ 28 آوریل 1403 (16 آوریل 2024) در دسترس دارندگان کمبت پک قرار خواهد گرفت.

ارماک به طرز ماهرانه ای توانایی تله پورت اشیاء را با استفاده از ارواح در نبرد ترکیب می کند. این جنگنده می تواند از ارواح برای به دام انداختن موثر دشمنان در ازای کمبوها و حملات غافلگیرکننده استفاده کند. بعد از اینکه بدن او با ارواح آغشته شد، ارماک می تواند از توانایی های قوی تری مانند «روح شیطانی» استفاده کند.

ارماک وقتی Vitality روشن است عمداً دشمنان را در حین چرخش علامت گذاری می کند. ماوادو که برای اولین بار در Mortal Kombat: Deadly Alliance معرفی شد، جنگنده بعدی Mortal Kombat 1 خواهد بود که در ماه می 2024 عرضه می شود. این جنگنده با قلاب های گیربکس امضا برمی گردد و از یک تله برای منحرف کردن دشمنان استفاده می کند.

دانلود ویدیو از ابرات

بازی Mortal Kombat 1 در پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S، Nintendo Switch و PC را می توان امتحان کرد. مدتی پیش اد بون او تایید کرد که یک بسته الحاقی داستانی Mortal Kombat 1 در دست ساخت است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  پخش تریلر رونمایی از ریمیک Gothic