تریلر کوتاه جدیدی از فیلم A Quiet Place: Day One منتشر شد


آگهی تبلیغاتی تلویزیونی اختصاصی سوپر باول پارامونت پیکچرز A Quiet Place: Day One را منتشر کرد.

هفته گذشته بود پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم A Quiet Place: Day One را منتشر کرد و اکنون در جدیدترین تریلر اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی جدید A Quiet Place: Day One منتشر شده است. پارامونت به تازگی برنامه ویژه تلویزیونی Super Bowl بازی A Quiet Place: Day One را به اشتراک گذاشته است، در این تریلر کوتاه ما عمدتاً تصاویری را می بینیم که در تریلر اصلی دیدیم، اما این تریلر کوتاه حاوی تصاویر جدیدی نیز می باشد و می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

A Quiet Place: Day One قرار است داستان پیش درآمدی درباره حمله بیگانگان به زمین را دنبال کند که بر روز اول تهاجم بیگانگان تمرکز دارد. وقایع فیلم از نیویورک آغاز می شود و بر روی شخصیت های سام و اریک تمرکز دارد. A Quiet Place در سال 2018 اکران شد و توانست بیش از 341 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. سپس فیلم A Quiet Place Part 2 در سال 2021 اکران سینماها شد و 297.4 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت.

مایکل سارنوسکیکارگردان فیلم خوک، وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه مسئولیت فیلم A Quiet Place: Day One بر اساس ایده و داستان جان کرازینسکی را بر عهده دارد که قرار است وقایع آن در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت ها و لوکیشن های مختلف اتفاق بیفتد. لوپیتا نیونگو، جوزف کوین، جیمن هانسو، الکس ولف و دنی اوهر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Quiet Place: Day One حضور دارند.

بخوانید  بهترین تبلیغات بازی های ویدیویی در تمام دوران

فیلم A Quiet Place: Day One قرار است در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 ژوئیه 1403) اکران شود. A Quiet Place 3 نیز در دست ساخت است و این فیلم ترسناک احتمالا در سال 2025 اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر